via verkenner welke schijven zijn aangesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Als ik kijk via verkenner welke schijven zijn aangesloten, ziet hij een externe (W7 noemt het een lokale schijf, terwijl het een externe schijf is) Lokale schijf T. Volgens mij is dit de schijf die ik niet meer kan benaderen. Ik druk op Eigenschappen en zie daar dat de schijf geen naam meer heeft. Wat ik ook in geef als naam, hij wordt niet geaccepteerd. Ik krijg de indruk dat hij niet meer gelezen kan worden. Zelfs formatteren lukt niet. Hij ziet hem dus wel, maar ik kan er niets mee. Het is mijn backup schijf, dus in het ergste geval maak ik mijn backups opnieuw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
die kan je kopen in elke winkel waar ze computer onderdelen verkopen.je hebt van alle soorten merken en gb ik heb er hier 2 aangesloten van elk 500gb de prijs hangt er vanaf wat je wilt hoe meer gb dat je neemt hoe duurder hee bij elke externe schijven heb je twee usb poorten nodig
Externe harde schijf kopen – Vanden Borre voor u externe schijven deze link
USB-adapter - 2 poorten - Goedkope gamecontroller | BESLIST.nl | o.a. Thrust Master, Logitech, Saitek voor extra usb2.0 poorten
http://www.hardeschijfstore.be/?__u...tmctr=(not provided)&__utmv=-&__utmk=22278843 nog een link voor externe schijven
in de hoop hiermee je te helpen;)
 
graag gedaan.veel plezier met je nieuwe aankoop;)
gewoon zeggen dat deze topic mag afgeloten worden een administrator sluit deze topic dan wel af
zeg gewoon erbij dat iedereen bedankt is voor de medewerking veel succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan