Windows 11 Vraag ivb Teams

Weet er iemand hoe je je kunt aanmelden op Teams als je het paswoord niet meer weet , ik heb enkel 2 mogelijkheden en dit zijn QR-Code en via security key, security key heb ik niet want dit zou iets zijn dat ge in usb moet pluggen, QR-code werkt niet want ik zit in Canada en de pc waar het op moet staan staat in Belgie.

Is een Microsoft product. Dus normaal met je Microsoft account dus. Als je daar het wachtwoord nietmeer van weet, ga je met alle cloud (connected) producten van Microsoft een probleem hebben.

ik ken dit paswoord ook niet , begin het dikke rommel te vinden diene Microsoft, ben al geen voorstander van teams maar ja mijn moeder haar vrienden zitten daarop en dus zou ik die teams in gang moeten kunnen krijgen want ze heeft dus een andere pc aangeschaft

hmmm, vreemde conclusie. Niet zozeer dat je geen fan bent van Teams, ieder zen ding natuurlijk. Kan ik nog begrijpen.
Maar iets rommel vinden omdat je je wachtwoord nietmeer weet... sorry, wat verwacht je dan eigenlijk?

het is niet omdat ik dat paswoord niet weet dat ik het rommel vind, ik vind het rommel omdat ze het zo ingewikkeld maken voor een ander te maken , en jij bent geen meester van je pc maar microsoft wat ik dus totaal niet normaal vind

... en jij bent geen meester van je pc maar microsoft wat ik dus totaal niet normaal vind
klopt niet hé ... je bent wel meester van je PC, maar niet van de software van MS die je wil gebruiken - in dit geval Teams. Heeft niets met je PC te maken : het staat je vrij een andere meeting tool te installeren. Dus van je PC ben je nog altijd meester.

We praten niet over hetzelfde : je begon over meester over je PC, maar je lijkt het eerder over MS en Windows te hebben.
Dus zitten we naast elkaar. Geen probleem hoor !

Ten gronde blijft mijn suggestie wel overeind : laat je uitnodigen voor een Teams meeting met een link en het zal lukken !

zal het proberen , zal mijn moeder een uitnodiging sturen en zien of het werkt want normaal zit ik al in haar teams, maar voor ze dit kan zien moet uw teams toch al opgestart zijn en daar zit het probleem , ik krijg die niet opgestart omdat ze haar paswoord niet weet , dus heb je wel een paswoord nodig , ik krijg enkel een scherm waar je uw email adres moet invullen en 2de scherm is waar je het paswoord moet zetten

ah ... ik begreep dat jij niet kon aanloggen uit #1, maar het is dus omgekeerd.
Dan moet jij aanloggen bij jou, een meeting beleggen met de moeder en haar de uitnodigingslink per mail doorsturen.

Als ze dan op die link klikt zal Teams zich openen in haar browser en kan ze deelnemen.
Ze zal niet kunnen gebruik maken van de Teams app, want dan moet ze weer aanloggen uiteraard.

Zoals hierboven al vermeld : het paswoord voor Teams is hetzelfde als voor haar Microsoft Account in het algemeen. Of kent ze dat ook niet meer ?

Geen toegang meer tot herstelopties?​

Dan wordt het iets meer dossierbeheer:
  1. Ga naar

2. Vul het Account Recovery Form zo volledig mogelijk in:
    • eerdere wachtwoorden
    • contactpersonen
    • onderwerpregels van recente mails
  3. Microsoft beoordeelt dit automatisch (meestal binnen 24 uur)

Terug
Bovenaan