Windows 7 Vraag over (her) formatteren USB stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlipFlop

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Nu zal ik een tijdje geleden een 30 GB stick geformatteerd hebben om op een PC of Laptop een nieuwe Windhoos 10 te installeren. (denk ik)
Maar het probleem is dat die stick nu 511 MB inhoud aangeeft en ik met geen mogelijkheid die 30 GB terug krijg met "gewoon" formatteren.
Weet er iemand van een mogelijkheid dat met e.o.a. software terug te krijgen?
Ik weet niet meer zeker of ik toen Rufus of z.i.d. gebruikt heb om die stick bootable te krijgen.

B.v.d. voor suggesties.
 
vermeld eens het merk van deze stick als ook waar je deze aangekocht heb en dit om uit te sluiten of het hier eerder om fake usb sticks gaat met een bedrieglijke volume ..
vermeld tevens ook wat je krijgt te zien via de eigenschappen als ook via schijfbeheer en de verkenner .. plaats desnoods printscreens ter verduidelijking .
 
Je gaat die partities op die usb stick best moeten verwijderen. Je kan dit met "diskpart" doen in een command prompt scherm. Mogelijk gaat dit ook mbv het schijfbeheer onder Windows.
 
Bedankt voor alle suggesties en info. (Met technisch Engels heb ik geen moeite)

Het is geen fake stick, maar eentje die is blijven steken na een formatteer proces.
Het idee om er EaseUS bij te halen deed een belletje rinkelen en ik heb de fout kunnen repareren d.m.v. hun partition master. (alles deleten en naar NTFS formatteren)
Met Windhoos eigen programma was niet niet gelukt.
Het Partition Master programma is gratis, ik zal een download link toevoegen in desbetreffende topic van gratis software.
 

Bijlagen

  • Kingston Data Traveller 3.0 a.jpg
    Kingston Data Traveller 3.0 a.jpg
    53.8 KB · Weergaven: 266
  • Kingston Data Traveller 3.0 b.jpg
    Kingston Data Traveller 3.0 b.jpg
    85.1 KB · Weergaven: 217
  • disk 6.jpg
    disk 6.jpg
    41.4 KB · Weergaven: 197
Met schijfbeheer maakte je de schermafdruk disk 6.jpg
Met dat programma kun je met de rechtermuisknop de eerste twee partities verwijderen.
Daarna kun je een partitie aanmaken en formatteren.
Dan zou alles weer aanwezig moeten zijn.
Succes er mee.
 
Op zich klopt dat wel, je zou het eigenlijk met Windows moeten kunnen, alleen is dat mij niet gelukt.
Die afbeelding is gemaakt van het programma EaseUS Partition Master, niet van Windows schijfbeheer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan