Status
Niet open voor verdere reacties.
heb hier een windows staan op men computer maar er is al software in verwerkt kan ik deze software er weer uit halen
 
ik leg het verkeert uit

ik heb op mijn harde schijf een windows 8 staan dat ik eens heb gekregen in een iso bestand maar in deze versie zitten al software in verwerkt nu is mijn vraag of je deze er kan uit halen
 
Je bedoeld dus waarschijnlijk een illegale Windows versie. want in een legale versie zit geen software verwerkt.

Eigenlijk mogen we je hier niet bij helpen, maar als je zo'n iso installeerd op de pc en daarna verwijder je de onnodige programma's.
Deze programma's direct uit een iso verwijderen is volgens mij niet mogelijk.
 
je dient dan ook bijgevolg een opstartbare usb stick aan te maken of je gebruikt een dual layer dvd vermits uwe brander dit ook aankan .
je kan de geïntegreerde software niet uit de iso halen en dan hopen dat je deze nog probleemloos kan instaleren aangezien de xml file niet meer klopt ...
in feite mogen we hier zelfs nog geen antwoord opgeven aangezien het hier om een bewerkte gedownloade niet legaal geactiveerde versie gaat .
met dit gezegd zijnde plaats ik hier dan ook een slotje op dit topic .


Moderator Notice: ik heb te laat gezien dat dit topic al afgesloten was door Lana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan