Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan windows10 downloaden en er mee werken alsof het een Windows7 is. 99.9% als Win7.
Je moet daarvoor een paar dingen veranderen aan het register en Classic Shell downloaden en installeren.
Die dan nog weigert om naar Win10 met Win7 bediening-oppervlakte te gaan is niet goed wijs en zal er over één jaar serieus spijt van hebben.

Lana blijft anders wel strak vasthouden aan zijn ouwe vertrouwde Win 7 op zijn dagelijkse pc. Op een test pc heeft hij Win 10 draaien, maar tot nu toe is hij toch niet te overtuigen blijkbaar WaWa. Ik ben in ieder geval heel blij met mijn Win 10, dit werkt veel beter als de Win 7 die mijn vrouw op haar pc heeft draaien. Mijn gsm had nog geen enkele keer aan mijn Win 10 netbookje gehangen tot vandaag. Ik hang hem eraan en meteen zag ik hem in verkenner staan. Ik had geen converter staan om de MOV bestanden de coverteren naar iets anders, dus dan maar de Sony aan mijn vrouw haar Win 7 pc, man dat heeft denk ik toch wel een klein minuutje geduurd voor hij in verkenner te vinden was. Dat is voor mijn vrouw normaal, terwijl ik hem al meteen aan het zoeken was. Haar pc is normaal gezien ook niet van de traagste, maar als ik dit zo merk ben ik toch maar blij met mijn budget netbookje met Win 10 erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan