Weetje van de dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zit in het praattutje hé ... hier kan wat meer ...
In de 'ernstige' takken van dit forum hadden we dit soort over en weer al lang gestopt ! :cool:

Moet kunnen hé ...

@lange pier : even goede vrienden wat mij betreft.
 
@PhilipV toch nog een reactie op #29:

mijn vriendin is ook ' medisch geschoold ' ....

alle kwalen die je kan bedenken .... heeft ze!

:ROFLMAO:
 
Mijn 'grapjes' worden hier weinig geapprecieerd; waarvan akte/nota (genomen)!
Houdt u vast; want een nieuwe 'lading' komt er spoedig aan! ;)
 
Het wordt tijd dat het hier stopt. Inderdaad geen goed onderwerp. Lauwe moppen.
 
Ik interpreteerde @wivy zijn bemerking (#33) als een omschrijving van hypochondrie. Komt eerder voor bij lager geschoolden (beterweters), dacht ik. En nogmaals we delen/hebben duidelijk niet hetzelfde gevoel voor humor; smaken en kleuren ... nietwaar!
Wijze woorden @Mik : moderator maak er maar een einde aan!
Huh ... het topic, hé ;)
 
' laag geschoold '? bedankt voor je compliment ....
Topic starten over ' Integralen ' of 'Differentialen ' ... uiteraard in de electronica wereld.

maak niet uit kan tegen een duwtje loomax.;)
 
Snel reageren is zelden goed! Kon ik nu moeilijk vermijden. Misinterpretaties, hé.
Geloof me, @wivy dit is TOTAAL niet wat ik bedoelde! Opklaring later (PM waarschijnlijk).
Sorry voor het veroorzaakte ongemak alvast.
 
grappig om hier te lezen dat mensen zo op hun tenen getrapt zijn door een uit de hand gelopen grap. ( ik begrijp de grap ook niet, lijkt eerder op iets flauw te zijn als een grap). Ik heb ASS, dus zijn grappen begrijpen voor mij heel erg moeilijk, ga mij daar lekker niet aan wagen, weet van mijn eigen dat ik ze vaak niet of verkeerd begrijp. Maar vond het wel grappig dat Loomax wel een aantal keer gezegd had dat het om een grap betreft om de gemoederen toch wat te bedaren hier en daar. Ga dus dit topic sluiten, want velen snappen de grap van Loomax niet erg goed.
 
we snappen de grap wel ( of hij nu leuk is of niet).
Doordrammen erover (of iemand onbewust ermee beledigen) is minder
excuses aanbieden heeft dan geen zin, schrijf dan liever niks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan