Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, de verjaardag update Windows 10 is perfect verlopen Windows versie:1607. build: 14393.51. Ik heb de Update zelf binnen gehaald en laten installeren en niet via de aangeboden updates bijwerken via Windows 10, nu is een mapje en snelkoppeling worden aangemaakt me de naam: Windows10Upgrade en de snelkoppeling op de desktop: Windows 10-upgradeassistent, wat moet daar mee gebeuren? kan dit worden verwijdert en zo ja hoe. Iedere reactie is welkom waarvoor mijn dank.

Groet, Obelix
 
Wat bedoel je met een "resettoets". Ik heb enkel de toets aan/uit. Hiermee onderbreek ik de PC en start ik hem daarna terug mee op. Ik wil best nog wachten... maar wat wordt de redelijke termijn om het op te geven? Uiteraard beslis ik zelf, maar uw advies is ook zeer belangrijk.
 
ik deelde juist mee dat je de power toets gedurende de 4 seconden dient in te drukken deze laat je dan los om vervolgens weer in te drukken zodat de pc doorstart zonder echt uit te gaan .. dit las ik juist in je handleiding !
 
Zopas reset uitgevoerd. Update liep verder van 75% tot 87%. Nu staat hij weer stil op 87% maar het scherm is niet naar zwart gegaan. De draaide cursor is echter stil gevallen. Wat doe ik nu? Misschien terug resetten?
 
ik vrees echter indien je weer een reset toepast dat de upgrade afgesloten word ..
zelf heb ik nooit 2x een reset dienen te doen ...in het beste geval zou deze vervolgens kunnen doorgaan met de upgrade (lees update) in het uitzonderste geval is de upgrade afgerond en dien je een herstart te doen ...
 
*nu ik ben eens verder gaan kijken in feite zegt Acer dat jouw systeem niet ondersteunt word voor de Windows 10 men zegt zelfs dat er mogelijk eerst een bios update dient toegepast te worden om de Windows 10 te kunnen draaien ...!
**het kan dus best zijn dat jij bij build 10240 dient te blijven !
ik hoop dan voor u dat een tweede reset de doorslag geeft en dat het upgrade proces succesvol afgesloten word ...
 
deze beslissing ligt dan ook enkel bij u ... baat het niet schaad het niet en in slechtste geval word het upgrade proces gewoon terug gedraaid bijgevolg dat je met build 10240 verder dient te gaan .. immers de beveiliging updates komen wel gewoon binnen !
 
Met verbazing stel ik vast dat er iets moet misgegaan zijn met een bericht van mij. Mijn melding gisterenavond van de goede afloop is niet te vinden.
Betreft de hele goede afloop met de updates. Is gisterenavond nog gebeurd.
Eerst stond me het eerste afsluitscherm tegen. Spuuglelijke kleur van dat scherm. Maar na een heropstart was het volgende afsluitscherm weer mooi blauw van kleur.
Er is helemaal niets verdwenen. Hier op mijn I7 me SSD heeft het een klein uurtje geduurd. Ik moet er wel bij vermelden dat ik niet heb blijven wachten. Toen ik de laatste maal kwam kijken was alles al in orde.
Loopt vlotjes. Veel verschil is er niet te merken. Vandaag ook nog geen verkeerde zaken opgemerkt.
Dus alles is prima gelukt met grote dank aan Qtex die de perfecte oplossing met Media Creation Tool voorstelde.
 
fijn Mik dat het u dus gelukt is om de build 14393.105 vast te krijgen ...

Hopelijk doet hij de volgende updates vanzelf.

Update.jpg

Zou het niet downloaden veroorzaakt kunnen worden door de datalimiet zoals hierboven beschreven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan