Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Ik krijg nu al ruim 2 weken bij het afsluiten van de computer dat ik niet mag afsluiten (!) omdat er Windows updates geïnstalleerd moeten worden. Maar daar zitten fouten en dus sluit het systeem uiteindelijk toch af. Bij het opstarten hetzelfde verhaal. Er gaat dan iets mis bij het installeren (foutmelding). De computer sluit zelf weer af en start dan daarna weer op. Dat duurt en duurt maar en dat nu al zo ruim 2 weken. Heel irritant. Ik kan het proces niet doorbreken, want ik weet niet of het om essentiële updates gaat. Iemand een oplossing?
 
Als je ondersteuning nodig hebt voor tweaking.com moet je inderdaad betalen. Als je weinig kennis hebt van analyse software heb je dat wel nodig. tweaking.com is zeer goed maar vind het zelf wat te ingewikkeld voor niet ervaren gebruikers.

Ik heb inmiddels het vinkje weg proberen te halen bij Opstart- en herstelinstellingen maar dat gaat niet! Ik krijg een lange melding met als titel Systeemeigenschappen. De inhoud ervan kan ik niet kopieren en hier weergeven. Vandaar de afbeedling!

Met welk type gebruikersaccount meld jij je aan bij Windows ? Als dit ook al niet lukt heb je geen beheerdersrechten meer op de computer . Het begint er maar meer en meer op te lijken dat je systeem wel eens met rootkits besmet is die je windows aan het beschadigen is.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rootkit
daarom dat ik de beste oplossing vind Windows opnieuw installeren , na de harde schijf geherpationeerd en geformateerd te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan