Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik een filmpje van you tube wil afspelen krijg ik een paar seconden beeld en dan: "er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw" en dan sneeuw en het probleem blijft zich voordoen..
 
@lucdebruycker
de oplossing die jij aanbied zet een extra poort open in de firewall ...en daar boven op gaan ze er van uit dat dit ook kan gebruikt worden bij een andere firewall instelling dan deze van windows zelf ....
dit betwijfel ik dus ....echter vertrouw ik dit dus niet om dit zomaar aan te bevelen . (
 
dit kan dus ook aan de instellingen liggen die de uploader heeft toegepast .....
heb je dit ook met andere filmpjes ...
wat bedoel je met andere filmpjes, als je videofilm bedoeld, die spelen perfect af alleen de you tube filmpjes die bv in de online krant verschijnen weigeren dienst, ook als ik ze via you tube zelf wil afspelen.
 
met andere filmpjes bedoelde ik natuurlijk andere youtube filmpjes ....eender wat ...
als voorbeeld probeer deze eens af te spelen ....I Believe - Russell Watson - YouTube onder vind jij hier dan ook afspeel problemen ...

deze kan ik inderdaad perfect afspelen, ik heb zelf ook wat filmpjes opgevraagd, en er zijn er bij die perfect gaan andere niet, er zit geen constante in.


mijn startpagina blijft nu bij het opstarten op google, dus ik denk toch wel dat ik geen last meer heb van newhometab, of is er volgens jou
een verband tussen mijn eerste probleem en dit van You Tube?
 
mijn startpagina blijft nu bij het opstarten op google, dus ik denk toch wel dat ik geen last meer heb van newhometab, of is er volgens jou
een verband tussen mijn eerste probleem en dit van You Tube?

Als je de Youtube downloader gebruikt, dan zou er wel eens een verband kunnen bestaan.
 
een krant gaat zeker openbaar plaatsen ...ik heb het over de anderen ...wist trouwens ook niet dat je het over de hyperlinks had uit een nieuws email ...
dus jij onder vind met deze hyper links welke vermeld zijn in emails problemen ...veronderstel ik .
met welk email programma werk jij ....ik gebruik nog steeds de Windows Live Mail op mijn windows 8 om te mailen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan