Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik had mijn pc terug gezet naar windows 7 (heb windows 10 geprobeerd te installeren maar mislukte)
heb het via de pc gedaan het terug zetten



windows.PNG

wat moet ik nu doen
ik krijg ook met windows7 home premium kan je niet activeren
 
je bedoeld dus dat je zowel op de Windows 10 als nu op de Windows 7 de vermelding krijgt dat je dient te activeren ...!
dan heb je eerder een verse installatie gedaan van de Windows 10 en geen upgrade uitgevoerd vanaf een opgestarte Windows 7..
zie jij de licentie vermeld onder of aan de zijkant van je pc ?
indien zo dien je deze te gebruiken ...bij het activeren .
 
ik had de upgrade gedaan op mijn laptop via het windows logo rechts onder
maar om dat het mislukt was
heb via de pc terug naar vorige versie terug gegaan
nu komen ze af dat ik nog 17 dagen heb om te activeren (denken misschien dat ik nog windows 10 heb )
als ik op activeren klik krijg ik met windows7 home premium kan je niet activeren
 
doe eens rechts klik op deze computer en plaats daarvan een afbeelding want jij beweerd dus dat je bent terug gegaan naar de Windows 7 en zij beweren dus dat je de Windows 10 nog steeds in gebruik heb !
 
heb je al eens telefonisch contact gehad al was dit met de automatische robot waar jij dan een paar stappen dient te volgen ...
Windows activeren via een telefoon ...

1. Klik op start
2. Typ in het onderstaande zoekvenster "slui.exe 4" en druk op "Enter"
3. Wanneer UAC naar voren komt druk hier op Ja om verder te gaan.
4. In het volgende scherm kies "Belgie " **woon je in Nederland kies je dus "Nederland "
5. Druk op "Volgende" en een telefoonnummer + een lang serienummer verschijnd. Bel het telefoonnummer en volg de opties die de telefoon-computer u geeft.
6. Nadat de gegenereerd key is ingevuld druk je op "Volgende" en Windows zal nu activeren.

De nederlandse telefoon nummer om windows te activeren is ....
0800 023 3487 (gratis nummer )
+31 20 713 9240 (betalend nummer )

Het belgische nummer is ...
0800 40758 (gratis nummer )
+32 2 401 2650 (betalend nummer )
 
of je je nummer kan ingeven !
enkel indien je dus met een medewerker kunt in gesprek komen en je geval aan hen voorlegt ...
hier is dan de vraag of deze u wilt verder helpen !
*soms zeggen ze jij dien je recovery dvd te gebruiken dan zet je de pc terug naar de fabrieksinstelling en word deze ook geactiveerd !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan