Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik had mijn pc terug gezet naar windows 7 (heb windows 10 geprobeerd te installeren maar mislukte)
heb het via de pc gedaan het terug zetten



windows.PNG

wat moet ik nu doen
ik krijg ook met windows7 home premium kan je niet activeren
 
ik heb een stickker op mijn laptop (is dat niet altijd dat je een laptop koopt )

moet ik dan windows7 terug installeren ?
ik heb geen windows7 dvd
heb toen bij aankoop wel 5 recovery dvd gebrand
en voor ik windows 10 update heb gedaan heb ik een backup gemaakt en een opstart cd
maar ik weet niet of ik dat allemaal goed heb gedaan

of dat wel zal werken bij mij
 
je zegt dus dat je over een backup bezit en over de opstart cd...!
ga eens naar deze backup en deel dan hier eens mee welke naam deze heeft ?
is dit een WindowsImageBackup dan moeten de volgende mappen aanwezig zijn zie de afbeelding hier onder er op na !

5aadb46595-Ashampoo_Snap_2015.08.20_12h17m42s_001_.png
 
ik heb dat met paragon backup and recovery 14 free gedaan
op die cd staat eigenlijk niet veel op
heb zo wat alles van de cd een plaatje gemaakt
zou ik die restore niet van uit het program moeten doen of zo (ik ken er eigenlijk niks van )
recovery 1.JPGrecovery 3.JPGrecovery2.JPGrecovery 4.JPG
 
is dat eigenlijk niet die opstart cd waar ik plaatjes van gemaakt heb ?
dan staat die recovery op de pc via het program ?
er staat een local disc (groen) van 19,5 gb fat 32
 
ja dat is enkel de opstart cd van Paragon die jij heb denk ik ..
nu moet ik wel bekennen dat ik nog nooit Paragon heb gebruikt.. maar volgens kan dit dus nooit een systeem backup zijn !

gaat het hier over de Windows Home Premium SP1 x32 bit of de x64 bit de iso file kan ik u bezorgen want de licentie heb je al ...
maar enerzijds staat er dus nu al de Windows 7 op je systeem !
*waarom wil jij dan een verse installatie doen of een backup terug plaatsen (zoals je dacht !)

**waarom neem je de optie niet die ik je eerder al aangebracht heb .
 
dan moet ik het toch met de telefoon doen oke
dan moet ik eigenlijk de betalende nummer nemen want ander kom ik bij een robot terecht
hoop dat die telefoon dan geen uren duurt (in wacht )

okido dan ga ik dat proberen dank je wel

eerst alles opschrijven wat ik moet zeggen hihi want telefoneren ben ik ook geen held
 
zelf heb ik dit al regelmatig dienen te doen en nam telkens de gratis nummer ..
dit heeft nooit langer dan 5 minuten geduurd ...
je dient de stappen op te volgen en alles loopt gesmeerd .

**dit was telkens een pc die hier binnen gebracht werd .
 
Maar waarom activeer je Windows niet gewoon met de meegeleverde licentie key op je laptop? Dit is toch voor de hand liggend. Schrijf de code over, ga naar het configuratie scherm - systeem. Activeer daar je Windows met de "nieuwe" licentie welke je net opgeschreven hebt. En kijk na dat je een werkende internet verbinding hebt. Die code is normaal gezien nog nooit geactiveerd/gebruikt. Want die fabrikanten gebruiken altijd een OEM licentie op die producten. Dus de meegeleverde code is uniek en nog nooit geactiveerd geweest.
 
dat heeft hij immers al gedaan ...via een printscreen is er wel degelijk de Windows 7 aanwezig op het systeem maar bij het ingeven van de code om deze te activeren geeft Windows ( Microsoft) de melding dat de code niet aanvaard word omdat volgens hen de Windows 10 aanwezig blijkt te zijn !
 
er zit wel degelijk windows7 op heb het gezien dat ik bij microcoft eens ging kijken in de tekst ginder stond jij hebt windows7
,maar ik denk dat er iets nog van windows10 ergens moet zitten dat dat blokeert

want als ik op slui exe 4 zoek krijg ik terug
a.PNG

ik krijg nog geen eens een kans voor een code in te vullen,
(krijg alleen dat staat er al van zelf) dat ik met de opgegeven produckt code kan niet worden geactiveert

deze nummer +32 2 401 2650 morgen of zo bellen (die +32 2 moet die er ook bij )
 
In welke post staat dat? Dat hij die code ingevuld heeft, en proberen te activeren heeft. Ik lees enkel dat hij zen huidige Windows niet kan activeren (nergens dat hij dit probeerd met een andere meegeleverde code).
maar bij het ingeven van de code om deze te activeren geeft Windows ( Microsoft) de melding dat de code niet aanvaard word omdat volgens hen de Windows 10 aanwezig blijkt te zijn !
Dit is ook maar een gedacht van de TS zelf (zie post #6). En zulke situaties zijn trouwens ook niet mogelijk.
 
fijn dat het je gelukt is ... mede de heldere inzicht van Ddragon80
*mij was deze regel nog niet opgevallen en hij staat er nog thans duidelijk bij !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan