Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
hallo weet iemand waar ik de drivers van de wirles usb em4454 kan downloaden ik kan deze zo nergens vinden alleen als ik iets koop bij deze firma...
Antwoorden
3
Weergaven
6K
  • Gesloten
hoi ik heb een 2de hands router gekocht maar er is niks bij van handleiding enz..... ik had deze graag beveiligd zodat de buren niet mee surfen...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi Ik heb een probleempje met de usb stick. Als ik een film op een usb stick zet en steek die dan in mijn dvd speler kan ik maar 10 min kijken...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Tutsers, ik ga mijn Nvidea 9800 GTX vervangen, op mijn main computer, met volgende GPU, Asus EAH5850 DirectCU TOP/2DIS/1GD5. Hoe kan ik...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi ik heb een R4ids Apdapter SDHC Upgrade Revolution For Dsi, maar mijn vraagje is welke microsd kaartje moet ik daar voor nemen en welke...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Op mijn laptop medion MD42200 werken de 5 sneltoetsen: Wireless - email - WWW en de 2 vrij ingestelde programma's NIET meer ! Weet er iemand daar...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een vraagje betreffende de hieronder vermelde configuratie van mijn moederbord en cpu. MOEDERBORD: LGA SOCKET 775 FOR INTEL...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
hoi ik heb nog een pc waar ddr-256mb ddr400 pc3200 in zit. nu ik had dit geheugen nodig voor bij de zoon in zijn pc ,nu heb ik dan ander gekocht...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
P
  • Gesloten
Ik heb een vraagje,ik ben van plan om een externe harde schijf aan te schaffen,just 1 probleem...welke...er zijn er zoveel dat ik gewoon niet weet...
Antwoorden
9
Weergaven
3K
  • Gesloten
Beste, Sinds enige dagen start men pc zeer langzaam op. Het ophalen van de programma's en zo lukt nog wel , doch eenmaal klaar daarmee begint...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan