Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudenine

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een nieuw e-mailadres aangemaakt onder twee andere welke sporadisch worden gebruikt. Na aanmaken van diverse mails ( ongeveer 200 ) wil het versturen niet lukken. Allea zit vol is het bericht doch er zit nog niets noemenswaardigs in. Wat nu ?
 
lees de tekst nog eens door vermeld in bericht #15 dat gaat over de Microsoft Exchange Server e-mailaccount
daar word immers vermeld dat het een paar uur kan duren vooralleer de aanpassingen aanvaard worden ..

b13dfb0db5-Ashampoo_Snap_2014.06.25_20h21m05s_001_.png


de vertaling is niet opperbest maar deze is wel verstaanbaar !
 
Hier worden veel te veel dingen door elkaar gehaald vrees ik.
Om te beginnen, er is tot nu toe geen enkel aanknooppunt welke email service (ISP mail, Microsoft mail, Mailserver van org, ...) de TS gebruikt en hoe. Als er al dan niet (en ik vermoed van niet) een Exchange server in het spel is, gaat en kan de TS hier niets aan veranderen. Dus alles wat ik hierboven lees over Exchange is niet van toepassing (of mogelijk) op dit probleem.

Wie heeft die Outlook ingesteld? Waar maakt die verbinding? Welke maildienst...? ...
 
Ik heb het e-mailaccount zelf aangemaakt.
..@outlook.com
E-mailserver: Moderator Notice: email verwijderd ter beveiliging ...deel enkel via een pb je email adres mee aan diegene die je verder helpt en plaats deze dus nooit in het forum neer !
Dit gaat via een Exchange ActiveSync-service.
Ook wanneer ik het opnieuw doe blijft de service.
Ik vind nergens pop of imap.
Onderaan zit een schuif voor E-mail doe offline moet blijven welke op alles staat.
 
Ik heb het e-mailaccount zelf aangemaakt.
..@outlook.com

Dit gaat via een Exchange ActiveSync-service.
Ik vind nergens pop of imap.

Als u Outlook 2013 gebruikt, kunt u mogelijk verbinding maken via Exchange in plaats van via POP3 of IMAP4.
Als u verbinding maakt via Exchange, beschikt u over agenda- en andere samenwerkingsfuncties die niet beschikbaar zijn als u verbinding maakt via POP of IMAP.
bron..
 
Ok, daar weten we al iets meer mee. Het is niet echt duidelijk of er een limiet in capaciteit is op zulke mailbox. De ene bron vermeld 5GB, de andere zegt dat er geen limieten zijn.
Verder heeft Outlook.com limieten in het aantal te verzenden emails per dag (waarschijnlijk max 300 per dag).
Dit laatste kan invloed hebben op je probleem.


Verbinding van Outlook 2013 met de online Outlook.com service gebeurt dus mbv ActiveSync. Zelfde protocol welke gebruikt wordt om smartphones met een Exchange server te verbinden. Exchange servers dus van Microsoft zelf in dit geval. Dus alle instellingen gerelateerd met Exchange server side zijn hier niet(meer) van toepassing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan