Aankoop tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
Hallo,

graag had ik wat meer info gekregen ivm de aankoop van een tablet.

hoeveel gb moet je hebben, en wat zijn de beste op de markt, werkt een tablet ook op windows ?



beste dank,

Dina
 
Hangt er allemaal een beetje van af wat je ermee wilt doen? Veel muziek en films opzetten? Enkel een beetje surfen? ...
Besturingssysteem is afhankelijk van het merk en model. Maar meestal zal dit niet windows zijn. Al vermoed ik dat er binnenkort wel meer tablets zullen verschijnen met een Windows 8 editie.
 
tab aankoop

tab aankoop

de bedoeling is wel, mails kunnen lezen en versturen, wat surfen op het net, maar dat moet wel snel gaan.

Maar als dat niet werkt met windows, heeft dat dan belang op mijn belgacom aansluiting ( is mss een domme vraag ) ;!


Volgens ddr3 kan dat dus wel ;)

Bedankt allebei



;)
 
Laatst bewerkt:
Alle email en netwerk gerelateerde instellingen hebben niets met Windows te maken. Heb je een Belgacom aansluiting werkt je internet en email evengoed op een tablet met bijvoorbeeld Android ipv Windows als besturingssysteem zoals ddr3 als voorbeeld (de Samsung Galaxy) aangaf.

De voorbeelden die je aangaf moeten perfect kunnen gaan met alle basis modellen. Daar zijn geen zware systeem vereisten voor nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan