Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Een vriend geeft in de tijd eens Acronis True Image Home 10 geinstaleerd.
Was daar heel blij mee, een vriend geeft mijn pc moeten formateren en was Acronis True Image Home kwijt, graag zou ik terug zoiets in die aard willen hebben, ik ben niet zo'n crak in pc, daarom als er iets mis ga kan ik zonder problemen alles terug zetten.
Wie kan mij daarbij helpen en uitgebreid wat uitleg geven wat ik zou moeten doen.

Hartelijk dank op voorhand,

danjp
 
Hier vind je acronis true immage terug.
Verder is het geen slecht idee om je documenten op een apparte partitie/schijf te plaatsen,dat bespaart veel werk en backupruimte in je immage.
 
Bedankt voor je snel bericht.
Ik ben in het bezit van Acronis True Image Home 8,10 en 11, 10 is in het nederlands.
Mijn vraag was eigelijk hoe je het moet instaleren en alles instellen.
Dit is voor mij een groot probleem.
 
acronis true image home

acronis true image home

Nogmaals bedankt voor je antwoord.
Maar helaas heb ik die handleiding helemaal uitgeprint.
Ik geraak er geen wijs uit, en durf er niet aan beginnen. ( Dom van mij hé )
Heb het op een andere pc geprobeert, maar werkte niet, vind het nogal ingewikkeld voor een leek zoals ik ;!
 
Het is idd een zeer uitgebreid programma met enorm veel mogelijkheden en instellingen.
Als het voor u te moeilijk is dan is Symantec ghost misschien een optie,kan rechtstreeks vanaf cd gestart worden en met slechts enkelemuisklikken maak je een back up.
Indien gewenst maak ik een handleiding hierover.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe meer handleidingen op het forum hoe beter we onze diensten kunnen aanbieden.
Ik ga ook proberen van mijn nieuw laptopje een backup te maken met ghost, van mij mag je gerust zo iets posten, komt altijd van pas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan