Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb van Youtube mp3 gedownload van 84 MB.. Ik zou daar een audio cd van maken. Dit bestand moet eerst geconverteerd worden? Hoe gebeurt dit aub?
 
Waarom dan al die moeite doen als alles voorhanden is op Spotnet. Zoek maar eens op "Hits 1960" Allemaal mooie aparte CD's. Zo te branden op wat je maar wenst.
 
Denk eraan dat een post ouder dan 1200 dagen niet meer te downloaden is.

Er is keuze genoeg
Knipsel.jpg
 
Waarom dan al die moeite doen als alles voorhanden is op Spotnet. Zoek maar eens op "Hits 1960" Allemaal mooie aparte CD's. Zo te branden op wat je maar wenst.

Je hebt gelijk Mik. Ik doe het zo nu verder met Spotnet. Ik had er al naar gezien, doch vond niets omdat ik een andere zoekopdracht ingaf. Bedankt voor de oplossing.
 
Gewoon Audacity gebruiken, ik gebruik dit gratis progje een paar keer per week. Dus als er vragen zijn ......................

Dag Skippy, jou programma "Audacity" heb ik opgeslagen voor het geval ik het zou nodig hebben. Het ziet er een mooi programma. Maar ik zal nu verder werken met Spotnet zoals Mik voorstelt. Ik had er eens naar gekeken, doch ik gaf een verkeerde zoekterm in en zo gaf hij niets aan. Nu lukt het me heel goed om op te slaan en audi's te branden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan