Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb van Youtube mp3 gedownload van 84 MB.. Ik zou daar een audio cd van maken. Dit bestand moet eerst geconverteerd worden? Hoe gebeurt dit aub?
 
Overal is een Audio CD van te maken, je hebt alleen een limit van 74 of 80 minuten. Ligt er aan welke CD rom's je gekocht hebt.

Wat jij gedownload hebt is 4,8 uur = 288 minuten. Dat zijn dan dus 4 CD rom's. Het wordt dan een beetje passen en meten met de lengte van de nummers om niet boven de 74 of 80 minuten te komen.
Van een totale lengte van bijvoorbeeld 90 minuten kun je geen Audio CD maken, je zal dan wat nummer of tracks op de CD moeten skippen en deze op een andere CD branden.
 
maak je een gewoon audio cd aan dan zal je merken dat het mp3 bestand te groot is ..
er word je dan geadviseerd om 1 of meer tracks te verwijderen zodat dit bestand wel past op de cd en bijgevolg je gewoon een audio cd kunt aanmaken ....ook dit werd je eerder al meegedeeld !
hier zie je in de afbeelding dat het bestand te groot is om te gebruiken om een gewoon audio cd aan te maken .

a2c6260d25-Ashampoo_Snap_2017.09.26_12h24m35s_007_.png
 
Overal is een Audio CD van te maken, je hebt alleen een limit van 74 of 80 minuten. Ligt er aan welke CD rom's je gekocht hebt.

Wat jij gedownload hebt is 4,8 uur = 288 minuten. Dat zijn dan dus 4 CD rom's. Het wordt dan een beetje passen en meten met de lengte van de nummers om niet boven de 74 of 80 minuten te komen.
Van een totale lengte van bijvoorbeeld 90 minuten kun je geen Audio CD maken, je zal dan wat nummer of tracks op de CD moeten skippen en deze op een andere CD branden.

Dus zou het moeten lukken met wat je in nr 4 schreef?
 
Ga eens naar deze site: cuesheet heaven

Typ "Greatest Hits Of The 60's" in (zonder aanhalingstekens), enter en klik nu in de resultaten op de eerste hit met die naam.
Scroll naar beneden en klik op download als de titels die u nu ziet overeenstemmen met de liedjes in uw gedownloade versie.
Sla de gedownloade .cue file op en plaats deze nu in "Medival cue splitter" (zet de taal op Nederlands) en volg de aanwijzingen.
 
Dus zou het moeten lukken met wat je in nr 4 schreef?

Ja, bestand inladen met audacity en dan een knip maken dat net iets korter is dan de maximale tijd van de cd rom en het resterende gedeelte deleten. Mooi is natuurlijk als je deze knip maakt in de stilte tussen twee nummers.
Bestand exporteren en noem het bijvoorbeeld Deel 1
Wel even onthouden waar je de knip gemaakt had.

Daarna bestand opnieuw inladen en dan op dezelfde plaats een knip maken en dan het eerste gedeelte deleten. Daarna kijk je bij 74 of 80 minuten of er een stilte is en maak daar een knip en delete het laatste stuk.
Wat je over houd exporteren en noem dit deel 2

Doe hetzelfde voor deel 3 en deel 4

Daarna kun je van deze 4 delen 4 Audio cd's branden.
 
zie effe de afbeelding eens na bij #33 de afspeelduur is 112 minuten ..je heb dus maar 2 cd 's nodig
m.a.w. je hoeft maar 1x te knippen of ik moet me vergissen .
 
Het is inmiddels een beetje een warrig geheel geworden in dit topic door alle zijwegen.
Ik ging van de afbeelding uit in bericht #14 87 items 4,8 uur. audio

Maakt ook allemaal niets uit of je 2 of 40 Audio cd's moet maken. De werkwijze is precies hetzelfde.
 
Het is inmiddels een beetje een warrig geheel geworden in dit topic door alle zijwegen.
Ik ging van de afbeelding uit in bericht #14 87 items 4,8 uur. audio

Maakt ook allemaal niets uit of je 2 of 40 Audio cd's moet maken. De werkwijze is precies hetzelfde.

Ik vind het ook dat het beetje een warrig gedoe komt haha. Je mag er van mij een slotje op zetten hoor.
Ik bedank iedereen voor de hulp.
 
Daar ben ik het niet mee eens, je stelt een vraag en dan zou het fijn zijn als we weten of je iets aan alle info hebt gehad en dat het daarna dan ook gelukt is.

Wel Spippy, ik ben nu aan het proberen met wat J.W. voorstelt, doch voorlopig lukt het me niet; ik krijg bestandjes van 1 kb; Dus zal ik het eens opnieuw proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan