Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
deze morgen toen ik de desktop opstartte viel het me niet direct op ...
maar in de taakbalk rechts onder staat er een Windows logo ...
toen ik er met mijn crusor over ging bleek het om de upgrade Windows 10 te gaan ....
neem je voorzorgen en scan eerst je pc volledig zodat deze vrij is van dergelijke besmetting ..
maak daarna een image aan van je huidig systeem ...anders kan je niet terug tenzij een nieuwe installatie .

**het rare hieraan is het feit dat deze dus niet vermeld staat via de Windows update ...!

Ashampoo_Snap_2015.06.01_07h02m37s_003_.png
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat ze er dan geen van 64 GB in hebben gedropt gezien dat deze ook bestaat. Nu ja ze hebben er ook maar 2Gig RAM in gepropt terwijl alles 4Gig aankan, dus had ook best gekund dat ze er 4Gig hadden in gepropt. Want die paar gig ging de prijs niet extreem de hoogte gestuurd hebben lijkt mij. Maar dat ging het apparaat wel meer vrijheid gegeven hebben. Ik ging nu zonder problemen met de 64GB windows 10 kunnen doen. Nu ja ik ben er anders wel dik tevreden over hoor, maar een andere met meer GB is dus niet simpel te vervangen.
 
jij zou dit niet kunnen maar een pc technieker kan dat best doen ...
je dient natuurlijk te overwegen of je deze extra kosten er voor over heb ...goedkoop zal het niet zijn !
 
Dus zou ik dan misschien toch nog een Windows 10 home op mijn cloudbookje kunnen krijgen. Want ze doen er precies alles aan om zoveel mogelijk mensen aan de Windows 10 te krijgen.
 
Op mijn werk laptop (Windows 831) verschijnt het icoontje, maar op mijn prive laptop (Windows 7) niet, ondanks dat het alle updates heeft. Het tooltje (win10fix_full.zip)zegt dat de pc up-to-date is, maar als je dan de verschillende mogelijkheden kiest, zegt het dat het in orde is, maar desondanks geen icoontje te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan