Status
Niet open voor verdere reacties.
ja volgens de gevens zal het idd wel kloppen zeker staat toch ook op moederbord zo.heb het via setup gedaan.weet je nog iets lol, thx
 
Als je verder geen gele vraagtekens in apparaatbeheer hebt staan, moet de geluidskaart goed werken.
Dan zou het nog iets softwarematigs kunnen zijn zoals speakers on inputs gedempt of volume schuif dicht ofzo.
 
alles staat open.das het eerste waar ik naar zie !en wat is die foutmelding in die test weet jij dat?
 
HRESULT heeft te maken met het programma waar je deze test mee uitvoert en 0x00000000 zijn geheugen adressen.
Ik zie het verband zelf even niet hiermee waarom de geluidskaart niet werkt.
Is het de enige geluidskaart in de PC, of zit er nog eentje als insteekkaart in een slot
 
amaai veel ineens.alleen onboardkaart pluis.@Rudy moet ik dat donwloaden dan? en in bois ben ik al eens gaan kijken had dit ergers gelezen maa zie daar nie veel staan van audio ken bios niet echt waar kan ik het vinden?bedankt al he mannen
 
Rudy is het mogelijk dat je me de goede link geeft voor die update aub want heb daar gisteren ook liggen zoeken en hij kwam af met sp3 heb laten zoeken he want verstaat het nie al te goed !en bios? thx
 
Van het ene op het andere moment geen geluid meer zou ik de oorzaak niet in het BIOS zoeken.
Misschien heb je software geinstalleerd waardoor de geluidskaart niet goed meer werkt.
Weet je trouwens zeker dat het headsetje niet stuk is.
 
oke zal het nog eens doen.eerst verwiijderen ook zeker langs aparraat of adremove
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan