Status
Niet open voor verdere reacties.
oke die driver van asrock is de gene die erop staat zal eens gaan zien directx thx
 
heb die update gedaan van directx en nog eens sonds getest dezelfde foutmelding.wat ik ook raar vind is als headset insteek en trug uittrek valt soms mijn wirelesskaart uit nie altijd .dan moet ik terug opstarten en werkt terug dan
 
uit de boxen van scherm hoor ik wat geruis meer niet.nu een vraagje van kan ik daar een geluidskaart insteken en zou die werken.iets goedkoop als het maar klank uit komt he.want ben naar 2dagen ten einde raad pfff
 
welk scherm is het
kan jeje headset eens aansluiten achter op het moederbord waar normaal het kabeltje zit van het geluid van je scherm
 
hp scherm idd sluit headset vanacheter aan msn adres hier
 
Laatst bewerkt door een moderator:
weet er iemand nog raad? heb gisteren nog wat met rudy bezig geweest maar nog geen oplossing
groetjes
 
staat aan en headset doet het ook niet.heb eens geprobeerd in bios van ac97 uit te zetten help ook niet.want dan vind hem geen geluid meer.wat is het verschil tussen c-media en ac97 ac was ineens verdwenen
 
heb ook uniblue laten scannen drivers zijn goed een was outdate iets van vga of zo iets
 
zonder dat ik iets speciaal doe verdwijnd het luidspreken icoon en ook soms het xear3d icoon en soms is het terug bij opstarten.nu weer geen luidspreken icoon raar he pffffffffff
 
heb logje geplaats heb pc vanmiddag normaal afgesloten start hem op nu en hij vind weer geen geluid.geen iconen meer.moet ik die log ook hier posten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan