Status
Niet open voor verdere reacties.
hey

Ik zit met een vervelende probleem.
ik heb een externe hdd die niet meer herkent word omdat ik die via een andere pc per ongeluk gedeleted heb.
dat was toen ik xp aan het instaleren was en niet besefte dat de externe hdd nog in de usb poort zat.
mja dom van me maar fouten worden gemaakt om er uit te leren he(lachen)
nu staat er data op de externe hdd die er zeker niet af mag.
de schijf is niet geformateerd maar gewoon gedeleted en daarom herkend windows die niet meer.
als ik die een schijfletter aanwijz vraag ie voor te formateren maar dit mag niet.
is er een oplossing voor mijn dom probleem?
ik heb easus partition home en profesional maar geen van beide geeft me de oplossing die ik wil.
enkel bij de profesional kan ik mij data terug krijgen en die over zetten naar een andere schijf maar dat heb ik niet.
er staat ongeveer 789 gb data op de externe dus moet ik al weer een externe van 1tb hebben om alles over te zetten.
is er een oplossing om gewoon de externe hdd terug herkenbaar te maken zonder te formateren??????

alvast bedankt voor de hulp
 
Hey
De schijf is gescant heb een paar opties bij gekregen maar niet de gewenste 725 gb aan data.
als ik op de eerste klik ben ik de rest van mijn data kwijt of kan ik dat nog achter halen?
Kzal al beginnen zoeken achter een andere harde schijf om over te zetten want ik denk dat dit de enigste manier ga zijn.
De data die is te belangrijk om kwijt te spelen.
R-studio is nu aan het runnen en ik kan nu al fotos enzo zien.
Best volledig laten scannen. Als dit niet werkt denk ik toch dat er iets meer verwijderdt geweest is. Maar no panic. Ik gebruik ook nog regelmatig R-Studio als final redmiddel. Werkt zeer goed, maar dan moet je wel zien dat je extra 750GB vrije ruimte ergens hebt om alle data naartoe te recoveren. Kan je bijvoorbeeld data mee recoveren na een format enzo.
File Recovery and Data Recovery Software. Hard Drive recovery utility
Is wel niet gratis maar krijgt vrijwel elke klus klaar. Tenzij er fysieke beschadigingen op de schijf zijn.
 
Als de eerste tool niet het gewenste resultaat opgeleverd heeft, best niets veranderen. Ga dan verder met de R-Studio. En voorzie sowieso een extra schijf om je data naartoe te schrijven. Dan ben je zeker...
 
Hey

Ik heb ondertussen een schijfke gevonden.
De software kwam goed van pas en heeft al de data gevonden.
Data overgezet en terug op de originele schijf gezet ze.
Bedankt allemaal voor de hulp :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan