Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Vriend heeft één Renault Captur
Heb één Usb stick gemaakt met muziek mp3(180)liedjes...Usb word erkent met de melding geen audio!!!Liedjes staan in het root !
Wat rond gekeken op het net...word er nie veel wijzer van.
Ja Usb is in Ntfs...moet het soms Fat32 zijn???
Iemand één idee?
mvg
 
hoe heb je deze mp3 op de stick gezet ...
zelf heb ik middels door slepen een 580 MB mp3 (8 albums ) over gezet van een externe schijf naar een usb stick ..
deze albums zijn even goed afspeelbaar .. de stick heeft de bestandsindeling van NTFS dus daar ligt het niet aan .

**de vraag is heeft deze Renault Captur wel de mogelijkheid meegekregen om mp3 af te spelen via de stick.!
nog een opmerking : de mp3 mogen niet in een map geplaatst worden op de stick..
ook dienen deze dus genummerd te zijn van 001 tot 180 anders weet de speler niet welke mp3 hij dient te nemen .
 
Je bedoeld de stereoinstallatie van een Renault Captur ?

Tegenwoordig is het meestal wel het geval, maar vroeger bestonden er players die geen mp3 ondersteunden maar wel wav o.i.d.

Geef eens het merk en type van de audioplayer, misschien is hier documentatie over te vinden.
 
Ligt 9/10 aan NTFS. Zet deze op FAT32 en het zal wel werken.
Nummering enzo is allemaal niet zo nodig. Mappen mag ook allemaal, maar moet niet.
NTFS is een typisch Windows bestandsysteem dat meestal niet door zulke apparaten ondersteund wordt.

FAT32 daarentegen is eenvoudiger en meer universeel.
 
Ik zou eerst eens proberen via FAT32. Veel apparaten begrijpen niets van NTFS.
Kan gewoon via Windows of via de opdrachtprompt met de opdracht format x: /FS:FAT32 Waarvoor x de schijfletter is van het station met de usb stick. Is dit schijf D dan wordt de opdracht format d: /FS:FAT32
 
de vraag is heeft deze Renault Captur wel de mogelijkheid meegekregen om mp3 af te spelen via de stick.!
Ha ja he,anders zou ik het nie gedaan hebben !
ook dienen deze dus genummerd te zijn van 001 tot 180 anders weet de speler niet welke mp3 hij dient te nemen .
Nee niet genummerd
muziek.JPG
 
Allemaal al bedankt voor de tips(y)
Vriend ging ook proberen om meer info te krijgen!
Voorlopig ga ik die stick formateren,10liedjes erop zetten,en als mekaar zien kan ik het testen!we wonen namelijk 50km van elkaar!
mvg
 
Als deze kennis in het bezit is van een pc dan kan hij zelf ook formateren naar FAT32 en wat muziek er op zetten.
Das juist het probleem,vriend heeft heel weinig kennis van pc!Als ik via Skype soms hem iets laat doen lukt het meestal niet!
Stick is al in Fat32 met 10 liedjes....nu nog wachten op samenkomst;)
Laat zeker weten of alles is gelukt/of niet
mvg
 
Meeste sticks moeten inderdaad in fat32 geformatteerd worden. Ik heb ze in diverse mappen en die speelt ze allemaal door elkaar zonder problemen. Heb zelfs de nummering er uitgehaald om een beter overzicht te hebben naar dubbele liedjes.
 
Hier ook nog wat info,daar dat ik werd afgehaald door man met HDD problemen,zag ik één recente auto.Gevraagd of hij USB muziek kon afspelen,was het ja,bij terug brengen test gedaan en ja met Fat32 werkt het!Nu nog wachten op mijne maat,maar ben nu 99.9% zeker;)
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan