Status
Niet open voor verdere reacties.
dag dames
ik heb als laatste avg securitie geinstalleerd en kan nu niet meer opstarten is hier iets te doen
betreft win 7 64 bit
 
op het moment dat de desktop opstart dan hoor je de harde schijf even lopen 10 sec. en dan niets meer, is het misschien mogelijk dat er met een andere harddisk word opgestart met ook win 7 dat ik dan de andere schijf kan zien en benaderen
 
ik krijg geen beeld dus kan ook niet starten met een cd de dvd player loopt wel,dus nog eens kan ik als eer een anderen harddisk inbouw en hiermee opstart de oude schijf en de c partitie zien?
Daar twijfel ik aan,vermist je geen beeld krijgt met Linux live cd!
Wat je kunt proberen is,de HDD aan andere pc koppelen,dan zien of je data nog bereikbaar is.
mvg
 
ik krijg geen beeld dus kan ook niet starten met een cd de dvd player loopt wel,dus nog eens kan ik als eer een anderen harddisk inbouw en hiermee opstart de oude schijf en de c partitie zien?

Daar het om een desktop gaat mag er niet uitgesloten worden dat de monitor (beeldscherm) wel eens zou kunnen defect zijn. Heb je een toevallig een reserve beeldscherm om eens aan te sluiten ?
Controleer ook eens of de stekker van het beeldscherm nog (goed) vastzit op de grafische kaart.
 
@Adje.... op het moment dat de desktop opstart dan hoor je de harde schijf even lopen 10 sec.hier zeg je dit,zo dus naar 10 sec valt pc uit,branden er dan nog ledlampjes?Heb je de kast al eens open gedaan,gekeken of er soms niet teveel stof aanwezig is!Is je voeding kabel goed in gedrukt ,heb dit ook wel eens voor gehad stekker niet volledig in voeding!
mvg
 
#16

op het moment dat de desktop opstart dan hoor je de harde schijf even lopen 10 sec. en dan niets meer, is het misschien mogelijk dat er met een andere harddisk word opgestart met ook win 7 dat ik dan de andere schijf kan zien en benaderen

Wat bedoel je hier juist mee ? Dat er twee harde schijven in de computer zitten en op iedere harde schijf een windows 7 geïnstalleerd staat.
Als je de computer aanzet krijg je dan een zwart scherm met in de linkerbovenhoek een knipperende cursor.
 
Snap wat je wil doen,nieuwe HDD kopen daar Windows installeren !Maar vermist je met de Live cd van Linux,geen beeld krijgt!
Ja dan met HDD gaat het ook niet lukken denk ik!
mvg
 
Dit is een moeilijke bevalling. Begin eerst eens alle vragen her te lezen. Probeer overal waar een vraag gesteld werd eens te antwoorden. Er zijn hier al veel voorstellen en vragen gedaan. Maar heel weinig concreet geantwoord.
 
Hoeveel geheugen latjes zitten er op moederbord ?
Indien 2 haal er eens 1 uit en probeer dan eens je pc te strarten lukt het nog niet steek 1 er weer in en haal andere er uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan