Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoPolo99

Steunend lid
Vip Lid
Kan géén updates meer uitvoeren..
bij het klikken op "naar updates zoeken"..krijg ik terug die rode tekst.
probleemoplosser laten lopen en schermen bijgevoegd...

Ashampoo_Snap_maandag 29 januari 2018_22h10m10s_002_.jpg
Ashampoo_Snap_dinsdag 30 januari 2018_16h39m41s_001_.png
Ashampoo_Snap_dinsdag 30 januari 2018_16h41m00s_002_.png
Ashampoo_Snap_dinsdag 30 januari 2018_16h41m21s_003_.png
 
welke build draait er nu bij u aangezien er vermeld word dat je Windows verouderd is ..
wat gebeurd er als je op update zoeken klikt ..zie jij een foutmelding ..
 
best dat je dus het media creation tool opstart vanaf je bureaublad en jouw huidige Windows 10 laat bijwerken met behoud van alle apps en bestanden ...je verkrijgt dan wel een Windows.old op de C maar deze kun je daarna verwijderen via systeembestanden opruimen ( de geavanceerde optie in schijfopruiming )..
*noteer dat dit ruim 1 uur kan duren voordat je systeem is bijgewerkt ...gebruik je een laptop sluit je best de adapter aan .
 
media creation tool opgestart, maar na ongeveer 30 minuten de volgende melding :
"installatie van windows is mislukt"
enkele bemerkingen :
maandag 29 januari zag ik dat probleem, controle gedaan van geschiedenis updates : laatste update 18 januari 2018
dus ongeveer week verder had ik plots oude software...
Maar nà de tool Windows repair gebruikt te hebben waren alle updates verdwenen en was het blad geschiedenis blanco...????
 
das dan ook normaal dat de update geschiedenis verdwenen is aangezien de map SoftwareDistribution verwijderd werd door het repair tool deze map werd daarna terug aangemaakt ..
de installatie lukte dus ook niet via het media creation tool ....
haal deze eens binnen via de Microsoft update catalogus ...*neem de juiste wel te verstaan ..

deze start je via een dubbel klik op nadat je deze gedownload heb .
 
welke beveiligings software gebruik jij...
had jij dan ook deze zelfstandig installatieprogramma ook opgestart met een rechts klik uitvoeren als administrator ..
 
mogelijk probeer je het eerst eens met een rechts klik ...als deze dan weer aangeeft dat het niet gaat dien jij de Norton effectief uit te zetten ...of te verwijderen ..denk dat deze het tegen houd .

**schakel je de Norton uit blijf je best ook effe van het internet af ...
 
nu de Norton verwijderd is heb je dan de Windows Defender nu in gebruik...
waarom jij die melding krijgt is me onduidelijk ...haal eens diegene op die ik in het geel gezet heb ...
1ea9698045-Ashampoo_Snap_2018.01.31_17h10m09s_002_.png


*this het proberen waard mocht het echter niet lukken dan gaan we denkelijk deze huidige build moeten herstellen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan