Windows 10 nieuwe versie 1903 zorgt voor problemen met mijn gebruikers profiel !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Qtex ! Ik heb grote problemen met de nieuwe versie van Windows 10. Ik heb op mijn Desktop en op mijn Laptop deze week het nieuwe Windows 10 toegestuurd gekregen. nu is dat probleem: ik kreeg nu mijn PC en mijn Laptop niet meer opgestart !!! Bij het invoeren van mijn Wachtwoord voor mijn Microsoft account komt nu de Melding: de service User Profile Service verhindert het aanmelden, Geheugen profiel kan niet worden geladen.
Bij mijn PC werd ik gevraagd met proper Bootmenu te starten. Dat was het. Met anderen worden, ik kan nu geen van beiden meer gebruiken, alleen aan en uit schakelen gaat nog. Ik will direct met Microsoft contact opnemen, hebben jullie de Telefoonnummer van Microsoft? Ik ben in moment alleen onder de E-mail adress van mijn vrouw te bereiken:
Moderator Notice: email adres verwijderd ten behoeve u te vrijwaren van spam mails.
Bedankt nu al voor elke reactie. mfg, Michel X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
denk dat jij dient op te starten via een herstel medium of een installatie medium om vandaar uit dan een herstel te doen van je gebruikersprofiel of je maak er een nieuwe aan …. m.a.w. je dien via een opdrachtprompt opgestart in de herstel omgeving jouw gebruikers profiel te herstellen ..
in deze opdrachtprompt dien je dan het commando NET USER inlognaam /ADD in te geven en wordt er een gebruiker toegevoegd als administrator
*
vervang echter inlognaam door de u gewenste gebruikersnaam en klik op enter
meld je vervolgens af of herstart je systeem en je zou vervolgens deze nieuwe toegevoegde account vermeld moeten zien ..meld je met deze dan ook aan ..


*dit is een telefoon nummer van Microsoft belgium te Zaventem 02 503 31 13
 
Laatst bewerkt:
het rare aan je verhaal is dat jij beweerd de nieuwe versie toegestuurd gekregen te hebben ..Microsoft zal je dit nooit via een mail toesturen !
*indien jij met toegestuurd gekregen bedoeld dat deze via de gewone update's binnen kwam dan kan dit dus ook niet tenzij jij een insider ben..
de versie 1903 werd tot op heden nog niet vrij gegeven ...
 
het rare aan je verhaal is dat jij beweerd de nieuwe versie toegestuurd gekregen te hebben ..Microsoft zal je dit nooit via een mail toesturen !
*indien jij met toegestuurd gekregen bedoeld dat deze via de gewone update's binnen kwam dan kan dit dus ook niet tenzij jij een insider ben..
de versie 1903 werd tot op heden nog niet vrij gegeven ...
Het kan zijn dat ik mij vergist heb, dat het een normaal update gewest is. Of het kan zijn dat Microsoft een vergissing had gemaakt. Ik heb nu vandaag met microsoft gesproken, they hebben gezegd, dat ik met een Windows 10 Media het W 10 moet opnieuw installeren. Mijn vraag: Wo kreg ik nu ein Download voor W 10 dat bootable is? Ik heb mijn Windows 10 van microsoft direct per upgrade gekregen, van wegen dit heb ik geen CD/DVD met het W 10. Een backup zit op mijn harde schijf en is niet bereikbaar. Dank bij vorbad voor jou help Michel X
 
haal je het Media Cretion Tool 1809.exe op en je start deze vervolgens op..
je kiest dan om een media aan te maken het zijnde een usb stick of een dvd
let op indien je een usb stick aanmaakt dan dien deze minstens 8 gb te zijn groter mag ook maar al wat er op staat word er af gegooid omdat deze geformateerd word ..
heb je éénmaal deze installatie medium verkregen dien jij daar van op te starten d.w.z. je dient deze in je bios als eerste opstart medium in te stellen .
*je dient géén licentie in te geven aangezien je een digitaal geactiveerde Windows bezat word deze automatisch geactiveerd ..

je zegt een back-up zit op mijn harde schijf en bedoel je hierbij dan dezelfde schijf als waar dat de Windows aanwezig is .. das niet zo verstandig tenzij je een tweede partitie heb op deze schijf waar dat deze back-up staat .. en indien zo dan kun je enkel deze back-up benaderen via een opstart media hetzijnde een herstel usb of cd hetzijnde een installatie media .... start je op vanaf een installatie media dan dien je op "herstellen " te klikken in het scherm waar ook installeren vermeld staat ..
nadat jij op herstellen geklikt heb kom je in een herstel omgeving klik hier verder op geavanceerd en je zie vervolgens een scherm met verschillende opties en aangezien jij een back-up heb kies je hier dan voor >herstellen via een systeemkopie ..
240267



**een filmpje betreffende het opstarten vanafeen installatie media om zodoende naar de herstel omgeving te gaan zie je hier onder ..

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan