Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo iedereen,

Eerst een gelukkig nieuwjaar aan het volledige fantastische forum.

En nu de vraag,

had vroeger een windows xp versie met een oude versie van ITunes, als ik daar muziek op mijn Ipod moest zetten was dit,
map kopieren naar bibliotheek,synchroniseren en het stond op mijn Ipod.

Heb nu een laptop windows 8.1 met de nieuwste versie van ITunes 64 bits,
als ik nu muziek wil toevoegen doe ik na wat zoekwerk ook, muziek toevoegen aan biblioteek, dan komen de cd met hoesje in een venster te staan in het geopende ITunes programma. na zoekwerk gesynchroniseerd, maar ik vind ze niet terug op mijn IPod.

Het aantal nummers op mijn IPod blijft staan op 3250 terwijl ik er al 70 had bijgevoegd in de biblioteek.
Ik vermoed dat die nummer ergens worden weggeschreven naar mijn pc, ik kan die nummers ook afspelen met de ITunes speler, in tegenstelling tot al mijn andere nummers die al op de IPod staan, die staan in het grijs onder de indeling mijn IPod, muziek, maar ik kan geen enkel nummer openen.
Ik heb wel geen ID op ITunes zelf, maar dat had ik vroeger ook niet.

Zit er een beveiliging op de nieuwe ITunes zodat je verplicht bent om je mp3's aan te kopen?
Ik vind ook nergens een oude versie van ITunes die op windows 8.1 draait.
Doe ik iets verkeerd of is het een beveiliging.

Alvast al bedankt om het lezen van deze tekst.

Groetjes,

Ed
 
heb al gevonden na veel zoekwerk hoe ik de nummers moet op IPod zetten,
nu zou ik nog willen weten hoe ik bv,
ik had een cd van moby live waarschijnlijk bootleg en die staat als onbekende artiest op IPod,
hoe kan ik die in een map plaatsen en daar zelf een naam aan geven?

groetjes

Ed
 
Wanneer ik configureer ontstaat er automatisch een mapje. Ik zit er ook mee dat ik de naam niet kan wijzigen. Heeft iemand advies?
 
jej moet gewoon op het icoontje van jou ipod klikken, dan in uw ipod onderaan rechtsklikken en nieuwe map toevoegen en ze een naam geven, dan de nummers die in je bibliotheek als ongekend staan allemaal selecteren en ze slepen naar de door u aangemaakte map, zo is het bij mij nu gelukt

groetjes

Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan