Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
de insiders hebben versie 1703 build 15063.0 verkregen ...deze zal waarschijnlijk volgende week beschikbaar gesteld worden via de update's ..
deze versie heeft tal van veranderingen ...
zo is het oude configuratiescherm niet meer via een rechts klik op start op te roepen ...deze is echter nog aanwezig maar via de zoekfunctie op te roepen .
ook het scherm "instellingen" heeft meerdere opties gekregen .. klik je bv op bijwerken en beveiliging dan zie je ook daar dus "problemen oplossen " vermeld staan ...
indien men dus nu Malwarebytes 3.0.6 1469 premium gebruikt dan word dus de Windows Defender Antivirus vanzelf uitgeschakeld wat eerder niet het geval was ..
de bedoeling is dus om het oude configuratiescherm stil aan weg te laten ..
hier onder een paar afbeeldingen ..

8dde5a334d-Ashampoo_Snap_2017.03.27_11h20m21s_002_.png


8de03520f1-Ashampoo_Snap_2017.03.27_11h35m23s_003_.png


8de208bcc7-Ashampoo_Snap_2017.03.27_11h38m27s_004_.png
 
winver

winver

hoi Qtex,

Ik zie hier allemaal berichten over updates etc maar ik zit nog altijd met versie 1607, mijn pc heeft juist een volledige update zelfstandig uitgevoerd maar ik zie niet dat er iets veranderd is het ook versie 1607, ik veronderstel dat dit nog niet de grote update is waarover jullie hier spreken, afwachten zeker, de rest van jullie uitleg kan ik niet goed volgen
greets
ed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het was niet nodig om het laatste van mij te gaan "quoten"...heb deze dan ook verwijderd uit jouw bericht .

je zit nog met versie 1607 zeg je ... welke build is dit dan bij u ...indien je systeem up2date is dan ben je in het bezit van versie 1607 build 14393.969

Microsoft is sinds 11 april bezig met deze uit te rollen naar alle gebruikers ...natuurlijk gaan ze hier eerst de nieuwere systemen eerder voorzien van deze nieuwe upgrade (lees update) want de huidige Windows10 word geupgraded van build 14393 naar build 15063 en dit met behoud van persoonlijke instellingen en bestanden ... men verkrijgt wederom een Windows.old op de C (deze kan men verwijderen )..

jij Ed kan dus gewoon wachten tot deze vanzelf komt aankloppen en je meedeeld dat deze kan gestart worden ..
of je gebruikt het tool waar eerder Lange Pier naar verwees ...de Windows10Upgrade28085
 
Laatst bewerkt:
Dat is dus gelukt. Windows is zelf vandaag op de proppen gekomen met de nieuwste versie van Win 10 build 1703 versie 15063.138
Nu zit ik terug met het feit dat mijn veel te kleine schijfje alweer met 4GB is gevuld zonder dat ik er iets heb bij gevoegd. Zou het de windows.old kunnen zijn Qtex?
10GB.jpg
 
daar is geen twijfel mogelijk dat daar nog een Windows.old aanwezig is .... je kan en mag deze verwijderen indien je tevreden bent over deze versie .
 
heb hier een Toshiba Sattelite A300 binnen gekregen deze was voorzien van de 15063.11 en haalde vervolgens de Cumulatieve update Windows 10 Version 1703 voor x64-systemen (KB4015583) op zonder problemen en gaf de melding om te herstarten ...!
big problems !!!
scherm blijft zwart en geen schrijfbeweging vast te stellen op de HDD ..
ik zie enkel het lampje branden van de netsnoer en van de powerbutton van de rest dus niets ...
 
update door de batterij er uit te halen en enkel de adapter te gebruiken gaat de update nu dan toch gewoon verder...
alles is gelukt de Toshiba draait nu de build 15063.138
 
daar is geen twijfel mogelijk dat daar nog een Windows.old aanwezig is .... je kan en mag deze verwijderen indien je tevreden bent over deze versie .
Ik merk eigenlijk in gebruik niets. Gisteren dacht ik nog, oh nee weer geen geluid meer, maar deze morgen startte ik op en mijn geluid werkt terug. Dus ik ben er wel tevreden mee, behalve dan die 4GB die weggesnoept is op mijn veel te kleine Emmc kaart. Maar dit uitbreiden is veel te duur op zo een budget netbookje gelijk dat van mij is.
 
maar het is een gewone update en geen upgrade zoals je schrijft??
ED
dit heb ik niet geschreven ..ik heb duidelijk geschreven dat er een Windows.old op de C komt te staan indien je de upgrade (lees update) doe naar de nieuwste build ... aangezien je dus een Windows.old verkrijgt is het wel degelijk een upgrade...
 
hoi qtex,
ik vroeg gewoon om van mijn oude versie 1607 build 14393 1066 te wachten op de nieuwe update en als ik niets forceer zal die vanzelfs wel komen zeker zoals vermeldt in # 44 ik heb niet over de old map geschreven
er staat wel op C schijf windows 10 upgrade, wat daar mee te doen weet ik niet

58efba3a1db6e-upgrade.jpg
 
je dient daar niets mee te doen ...deze word namelijk gebruikt om de tijdelijke installatie bestanden weg te schrijven vermoed ik zo ...althans is deze hier ook aanwezig ...
denk dat er een misverstandje in geslopen is omdat iedereen hier iets neerschrijft ...dit is een gezamelijke topic geworden en dit terwijl ik eigenlijk enkel maar de "nieuwe build" wilde aankondigen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan