Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

zoals je in het onderwerp al kunt zien krijg ik office 2013 niet geïnstalleerd.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals office 2010 verwijderd, pc opnieuw opgestart enz... Maar niets helpt :(
Ik werk met windows 7 Home Premium.
Iemand een idee?

Alvast bedankt.

Groetjes Tasja.
 
Maar omdat u Office 2010 "HELEMAAL en ALLES ervan" verwijderd hebt kunt u geen nieuwe versie van Office meer installeren omdat u teveel hebt verwijderd.
De enige manier waarop ik dat bij iemand heb kunnen herstellen was door de Ghost die tevoren gemaakt was terug te zetten en daarna de oude Office te laten overschrijven door de nieuwe en hogere versie.

Is het dan misschien beter dat ik terugzet vanaf een bepaalt punt?
Of helpt dat niet?
 
Misschien "LibreOffice" of "OpenOffice" installeren (als dit wel moest gaan).

Als u dezelfde problemen moest krijgen met het installeren van andere software zult u waarschijnlijk moeten formateren.
 
Ik heb hem opgeschoont. moet ik Office nog eens proberen te installeren?

Grtjs Tasja.

Ja probeer eens.
Als je Ccleaner hebt gedraaid, zijn de temporary files uit het systeem verwijderd als je Cleaner juist hebt gebruikt. Klik dus bijna linksonder op Analyse en laat het programma even z'n werk doen. Daarna rechtsonder op Run Cleaner klikken.
Check wel even of in Ccleaner dit vinkje aan staat bij Temporary Files, dit vind je bij Systeem
Grote kans dat het nu wel wil installeren. Zo niet, schoon dan het register ook eens op met Ccleaner en probeer daarna nog een MS office te installeren.
 
Waarom? Ik zie hier niet echt een probleem.

Bij mijn buren werd ook "ALLES" van een proefversie van MSOffice van een nieuwe pc verwijderd met een uninstall programma (weet niet welk).
Bij het nadien installeren van een andere versie kregen ze net dezelfde meldingen.
Halfweg de installatie stopte deze ook en de melding was net dezelfde als deze hier op het forum.
Bijna alle programma's gaven nadien bij het installeren dezelfde melding.
Gelukkig was er eerst een ghost gemaakt van de originele staat van de pc.
Nadat deze werd teruggezet konden alle programma's perfect geïnstalleerd worden.
Wat er "teveel" verwijderd werd kan ik niet zeggen want ik was er niet bij, ik weet alleen dat er met dat verwijderprogramma zo diep mogelijk in het register gegaan is.
Bij Revo-uninstaller heeft men ook van die trappen, bij dat programma ook en er werd gegaan tot in de hoogste trap.
 
Wat er volgens zou kunnen gebeuren is dat Office 2013 na installatie geen verwijder bestand heeft. Je dient deze te verwijderen met de cd of dvd waar Office opstaat.
Als je met een werkende Office de cd er opnieuw in doet en kies voor installeren, zal er uiteindelijk een melding komen of je onderdelen wilt verwijderen of toevoegen of geheel office verwijderen.

Ga je nu Office verwijderen met een verwijdertool, dan gaat deze tool zelf op zoek naar bestanden en registersleutels die volgens deze tool bij Office horen. Als je daar goed over nadenkt kan dat heel gevaarlijk zijn en kan zelfs een pc volledig plat leggen.

Grote kans dus dat er nu ergens nog bestanden staan of registersleutels zijn die de install tegenhouden. Dit moet dus eerst weg.

Ik denk dus niet dat er te veel weg is, maar er ergens nog resten staan. Te weinig dus weggehaald. Bestanden dus waarvan de tool niet wist dat deze bij Office hoort.
 
Het gaat hier om een Upgrade. Een bestaand Office versie Upgraden naar een nieuwere hogere versie .
Normaal mag er dan van het oude office pakket , in dit geval office 2010 niets verwijdert worden bij het installeren van een nieuwe hogere versie.
Bij het installeren van Office 2013 word gevraagd welke pakketten je wil behouden en welke door de nieuwe versie moeten vervangen worden. Met paketten bedoel ik Excell, Word, Powerpoint enz....
 
Wat er volgens zou kunnen gebeuren is dat Office 2013 na installatie geen verwijder bestand heeft. Je dient deze te verwijderen met de cd of dvd waar Office opstaat.
Als je met een werkende Office de cd er opnieuw in doet en kies voor installeren, zal er uiteindelijk een melding komen of je onderdelen wilt verwijderen of toevoegen of geheel office verwijderen.

Ga je nu Office verwijderen met een verwijdertool, dan gaat deze tool zelf op zoek naar bestanden en registersleutels die volgens deze tool bij Office horen. Als je daar goed over nadenkt kan dat heel gevaarlijk zijn en kan zelfs een pc volledig plat leggen.

Grote kans dus dat er nu ergens nog bestanden staan of registersleutels zijn die de install tegenhouden. Dit moet dus eerst weg.

Ik denk dus niet dat er te veel weg is, maar er ergens nog resten staan. Te weinig dus weggehaald. Bestanden dus waarvan de tool niet wist dat deze bij Office hoort.

Ik heb al eerder in dit topic vertelt dat ik Office 2013 eerst via een torrent en daarna via de site van Office heb geïnstalleerd.
Ik heb dus geen cd/dvd waar Office opstaat-m-.
Hoe moet/kan ik die bestanden of registersleutels dan verwijderen?

Groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan