Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

zoals je in het onderwerp al kunt zien krijg ik office 2013 niet geïnstalleerd.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals office 2010 verwijderd, pc opnieuw opgestart enz... Maar niets helpt :(
Ik werk met windows 7 Home Premium.
Iemand een idee?

Alvast bedankt.

Groetjes Tasja.
 
Ik hoop dat dit een oplossing is. Ik herinner me nu dat ik ook ooit problemen had om MS Office 2007 te installeren. Installatie lukte ook nooit en werd voortijdig afgebroken. Ik had dan ergens gelezen dat dit kon veroorzaakt worden door de antivirus .
Ik heb dan mijn antivirus tijdelijk uitgeschakeld , en heb dan zonder probleem ms office 2007 kunnen installeren.
Probeer ook eens door de antivirus tijdelijk uit te schakelen bij het installeren van Office 2013.
 
Ik heb de knowledge database van Microsoft eens doorzocht en dit gevonden. Office 2003-, Office 2007- of Office 2010-pakketten verwijderen als deze niet kunnen worden verwijderd vanuit het Configuratiescherm

Je kunt deze ook eens proberen: http://support.microsoft.com/kb/2739501/nl


Ik weet het, ze spreken hier over Office 2010, maar versie 2013 is een vervolg op 2013 en daarom zou deze fix kunnen werken. Gewoon proberen dus.

Hoe moet/kan ik die bestanden of registersleutels dan verwijderen?
Dat kun je met Ccleaner proberen. ( zie mijn bericht #19 )
 
Pluis,

ik heb geprobeerd het te verwijderen met de 2de link en dit was het resultaat:

Uninstal MS 2013.jpg

Ik heb daarna op gedetailleerde informatie weergeven geklikt en dit was het volgende resultaat:

MS 2013 Rapport.jpg

Ik dacht deze 2 dingen misschien handmatig te verwijderen, maar weet niet hoe:vraagteken:.

Grtjs.
 
probeer het eens met deze gedurende 2 maanden te gebruiken trial versie van de office 2013 professional plus..
na dat deze geinstalleerd is gebruik je eerst dus gedurende 7weken de trial versie en in de laatste week geef jij je licentie in ...
download via Technet Evaluation Center
je dient je in te loggen met je Microsoft account , daarna volg je de stappen op
 
probeer het eens met deze gedurende 2 maanden te gebruiken trial versie van de office 2013 professional plus..
na dat deze geinstalleerd is gebruik je eerst dus gedurende 7weken de trial versie en in de laatste week geef jij je licentie in ...
download via Technet Evaluation Center
je dient je in te loggen met je Microsoft account , daarna volg je de stappen op

Ik heb het gedaan zoals je zei en kreeg die foutmelding weer.
Na die foutmelding kreeg ik dit te zien:

bootstrapper.jpg
 
microsoft setup bootstrapper werkt niet meer : dit betekent dat de installer beschadigd is of beschadigd werd ...
open programma's en onderdelen ..
kijk hier of je de vermelding ziet van de Microsoft office pro 2013
indien zo klik je hier op en kies je herstellen lukt het herstellen niet , word er je gevraagd om deze uit de lijst te verwijderen ...
geef toestemming om deze uit de lijst te verwijderen na het verwijderen gaat wellicht de installer van je office verder ...indien niet start je deze terug op met rechts klik en kies je uitvoeren als " admin "
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan