Antwoord op laatste 2 berichten:
NijltjeTweety,
[1] Taakbeheer: Het omcirkelde is identiek. Alleen staat een vierkantje vóór Beëindigen en een pijltje naar beneden vóór Uitschakelen. Allicht versie afhankelijk (Win 7 pro 32 bit)
[2] In het midden bovenaan staat gedeeltelijk het zelfde behalve: ‘ Vorige keer uitvoeren’ noch ‘Vorige keer uitgevoerd’ noch uren, noch data. Dit is misschien een belangrijke aanduiding![3] Na ‘ctrl+Alt+Delete’ te doen verschijnt een neutraal scherm met vijf keuzes + annuleren:
→ Deze computer vergrendelen.
→ Andere gebruiker.
→ Afmelden.
→ Wachtwoord wijzigen.
→ Taakbeheer starten
En Annuleren (wat ik gedaan heb).
[3] Als ik " 'configuratiescherm' > Alle config-onderdelen > Gebruikersaccounts > Accounts beheren " doe, dan staat mijn foto daar te pronken als Administrator en ernaast een valies met 'Gast uitgeschakleld. Toch oké zo?
MVG WaWa
Kijk dit allemaal nog eens na nu.
Het vierkantje wil zeggen dat de service beeindigd is.
Waarschijnlijk door een besmetting.
Is dit nog zo dan moet je niet afwachten, je weet dan al dat het niet zal werken.
Het pijltje naar beneden bij mij betekent dat de service uitgeschakeld kan worden door daar te drukken.
Als alles nog steeds uit staat dan is de besmetting niet volledig weg.
Dit kan het geval zijn bij recente besmettingen omdat deze zich ook in systeemherstel en zelfs in de verborgen partitie nestelen tegenwoordig.
Daarom is het meer daan aanbevolen een goede systeembackup te maken voor je besmet geraakt.
Het zit er dik in dat je zal moeten herinstalleren na eerst een low format te doen van je schijf.
Druk in je RAC op inschakelen.
Als het niet geactiveerd kan worden, neem dan een foto van al je services die je oproept zoals in bijlage.
Je zal 5 of 6 plaatjes moeten maken om ze allemaal te hebben.
Je kan je RAC en WMM maar starten als de vereiste services zijn ingeschakeld.