Opgelost: Geen ‘betrouwbaarheidsdgeschiedenis-curve-weergave’ meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga naar start en geef in ZOEKEN dit
betrouw

Je zal dit krijgen:
betrouwbaarheidsgeschiedenis weergeven
Klik hierop en je hebt je grafiek.

Je kan die ook bereiken via configuratiescherm(kies kleine pictogrammen)/onderhoudscentrum/
Vouw de onderste link "onderhoud" uit daar staat het ook bij.
 
Kijk, daar heb ik nu een probleem mee.
Vaak test ik eens iets uit en de curve daalt.
Ik verwijder het betreffende programma en kuis op, probleem weg dus.
Niet voor die curve hoor. De pc moet weken aan elkaar perfect in orde blijven zodat die curve terug langzaam stijgt.
Maar kloppen doet die dus nooit op mijn pc.
 
NT,
Ik weet goed hoe je die grafiek kunt oproepen. Het probleem is: er is niets meer ingevuld. Zelfs rechts boven, bij laatst bijgewerkt staat niets. Alleen de tabel is te zien. En dat sinds mid-september. Mijn vraag is sinds het begin om die weer actief te krijgen. Alle suggesties ten spijt is er nog geen activiteit terug gekomen. Ik vind dat jammer, want ik raadpleegde die grafiek dagelijks om te zien wat er 'gebeurd' was.
m.v.g.,
WW
 
Laatst bewerkt:
NT,
Voor alle duidelijkheid: zie de printscreen hierbij. Zo ziet het er dus al uit sinds mid-september.
Zou ik het niet terug in orde krijgen met mijn hertelschijf in te schakelen? Alleen vind ik nergens hoe je dat moet doen! Het net staat vol hoe je die moet aanmaken (ik heb er twee gemaakt), maar nergens duidelijke uitleg hoe je die gebruikt om systeemhertel te doen zonder te moeten teruggaan naar een tijd in het verleden. Eénmaal heb ik systeemherstel gedaan naar 28.8, dus vóór het euvel begon en het heeft niet gebaat. Mijn systeemherstelschijf is van 1 september toen alles perfect liep. Ik heb niet nog nooit (kunnen) gebruiken.
m.v.g.
Walter
 
Laatst bewerkt:
NT en T,
Mag ik nog hetvolgende vragen? Waarshijnlijk is een té ijverig opkuisprogramma de oorzaak van het euvel geweest (denk ik). Er zijn op dat ogenblik register-backups gemaakt die ik nog steeds in mijn documenten bestanden heb. Zou het kunnen helpen als ik één of meerdere van die reserve register backups, van vóór de tijd dat het probleem begon, terugplaats?
m.v.g.,
WW
 
Je hebt dat nog steeds niet gepost, maar je moet daarvoor je turbo eens uitzetten want je schiet altijd door tot RACTAST, ik wil de actieve taken zien, dus je gaat naar start
Klikt met rechts op deze computer
Kiest beheren
klik eenmaal op taakplanner
Klik nu op "ACTIEVE TAKEN"
Er staat net onder die balk hoeveel actieve taken er zijn, op mijn systeem zijn dat er 34
 
Dit is mijn lijstje
RacTask
ConfigNotification
SqmUpload_S-1-5-21-4219658025-4198021018-3414229771-1001
SR
ProgramDataUpdater
Consolidator
Scheduled
SynchronizeTime
WinSAT
UsbCeip
AitAgent
AnalyzeSystem
Ad-Aware Update (Weekly)
ScheduledDefrag
RegIdleBackup
KernelCeipTask
BfeOnServiceStartTypeChange
CorruptionDetector
DecompressionFailureDetector
HotStart
IddressConflict1
IpAddressConflict2
LPRemove
MobilityManager
MsCtfMonitor
Notifications
Proxy
QueueReporting
RemoteAssistanceTask
SidebarExecute
SystemSoundsService
SystemTask
UpdateLibrary
UserTask

Hoe doe je dat.
Dubbelklik op de taak en kopieer de naam ervan.
Plak deze ergens en post de verzameling.
Op deze manier kan ik door de resultaten naast elkaar te leggen zoeken welke noodzakelijke taken er bij jou ontbreken.
Ik heb reeds gezien dat ractast actief is, je services zijn dat ook, nu is het zoeken naar de ontbrekende taak annex bestand.
Als alle taken ook aanwezig zijn kan je nog naar de triggers kijken en de locatie, misschien ontbreekt daar wel een uitvoerbaar bestand (een .exe)
De taken worden via het register gestuurd, maar de planning zit in een .xml bestand.
Een van beide ontbreekt voor een aantal taken.
Gebruik je soms vaak registerscanners? dan weet je nu waarom ik al 4 jaar (sinds vista) luidkeels tegen de muren aan het roepen ben dat iedereen uit het register moet blijven.
 
Lijstjes van taakplanner

Lijstjes van taakplanner

NT,
Ja, uit wanhoop pijnig ik mijn hersens en zo kom je nog eens op een (of twee) gedachten. Ik heb 4 knipsesl gemaakt en voeg ze hierbij, om zeker te zijn dat je hebt wat je wil. Wat betreft het terugzetten van de backup regisers, heb je niet gereageerd?
De twee (allicht boosdoeners) Glary en Wise heb ik uit mijn programma's deze morgen verwijderd.nIs het ok zo?
m.v.g.,
Ww
 
als je teveel scant scan je jesysteem kapot. je kan niet een bepaald program met de vingen wijzen.
prog a wist sleutels waardoor sommige andere sleutels dan voor program b weer weg moeten. zo simpel ligt het. als je bij mensen een verhaal verteld aan 5 mensen dan gaan ze ook alle 5 het verhaal doorvertellen maar het gaan 5 verschillende versie worden en toch hebben ze allemaal hetzelfde verhaal gehoord in het begin. met scanners is dat hetzelfde, de ene scant op dit, de andere op dat en het loopt mis
 
Bij actieve taken zie ik maar 2 plaatjes met bekende taken.
Onderstaande taken zie ik niet staan, maar je schuifbalkje rechts was ook niet tot volledig beneden opgeschoven.
KernelCeipTask
BfeOnServiceStartTypeChange
CorruptionDetector
DecompressionFailureDetector
HotStart
IddressConflict1
IpAddressConflict2
LPRemove
MobilityManager
MsCtfMonitor
Notifications
Proxy
QueueReporting
RemoteAssistanceTask
SidebarExecute
SystemSoundsService
SystemTask
UpdateLibrary
UserTask

Mijn lijstje is in elk geval in orde, bekijk het eens en laat maar weten of er taken in mijn lijst staan die je nog mist.
 
actieve taken

actieve taken

NT,
Wat moeten we ons hierbij voorstellen? Het gelijkt er niet op, behalve 'KernelCeipTask'
Hierbij een knipsel met de actieve taken:
 
Laatst bewerkt:
NT,
Is het goed zo? (bericht 71) Om dat manueel te gaan uitpluizen is moeilijk. Hopelijk kan je met de Taakplanner van 3-10 overweg.
De aanhouder wint. Bedankt.
Grtn,
WW
 
Laatst bewerkt:
Triggers

Triggers

NT, Nog een, bij Triggers staat niks. Beste groeten. Dank voor het doorzetten. Straks ben ik weg tot maandagavond. Denk niet dat het mij niet meer intersseert; Ik heb een deesktop, die zomaar niet mee te nemen is.
 
NT,
Geen suggestie meer na bericht 72 tot 74 «a.u.b»?
M.v.g.,
WaWa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan