Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Ben al weer een tijdje op zoek om dit te realiseren, maar nog niets over gevonden of gelezen.
De IE instellingen en het Windows register brengen me ook nog niet veel verder.

Ik vind het zo zonde van de schijfbewerkingen die mijn SSD schijf moet verrichten tijdens mijn Internet bezoek en dat er hier vele en vele GB per dag. Het gaat hoe je het wendt of keert te koste van de levensduur van deze SSD.

Lijkt mij daarom handiger om deze temps op een andere gewone schijf op te slaan, daar heb ik nog wel enkele TB's over.

Heeft iemand hier al eens iets over gelezen om dit voor de bakker te krijgen ?
 
Ach, die SSD zal jou overleven, testen kwamen tot 2PB schijfbewerkingen, pas na 1PB kwamen er fouten.
In thuis situaties praat je dan over tientallen jaren, heb je allang een PCI-e geheugenopslag of een nieuwer systeem.
Je maakt je zorgen om niets.
 
Untitled picture.jpg

Move Folder ...


In thuissituaties is zoiets waarschijnlijk minder van toepassing ja. Maar kwaad kan het ook niet om je SSD te ontlasten. Maar dit kan ook ten koste gaan van een klein verlies op performantie van je webbrowser.
 
Hhmmm.........

Op mijn H schijf een map Temps aangemaakt en bij de instellingen van IE aangegeven de map te verplaatsen.

Maar de Temp map blijft leeg na behoorlijk wat internetbezoek. Ook na een herstart van de PC.

Image2.jpg
 
Ach, die SSD zal jou overleven, testen kwamen tot 2PB schijfbewerkingen, pas na 1PB kwamen er fouten.
In thuis situaties praat je dan over tientallen jaren, heb je allang een PCI-e geheugenopslag of een nieuwer systeem.
Je maakt je zorgen om niets.

Ik snap jouw gedachten gang, testen zijn moment opnamen. Door de jaren heen ben ik hier behoorlijk in doorgewinterd.

Mijn hoofd pc staat 24 uur / dag aan en voert behoorlijk wat automatische taken uit.
Het totale aantal data wat per dag gelezen en geschreven wordt kan ik geen zinnig antwoord op geven, maar dat zijn er veel.

Wie weet wordt de schijf twee keer zo oud als ik ben, maar misschien stopt hij er over een jaar mee ?
Testen zeggen me hier niet zo veel, in elke pc is weer een andere airflow met temperatuur verschillen en andere elementen die mee kunnen spelen in de levensduur van de hardware. Misschien is het een fabricage misser, waardoor hij jaren korter dienst kan doen.

Laat mij gewoon dat ding zo min mogelijk werk laten verrichten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan