Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry Ivan had jou tip over het hoofd gezien maar heb hem nu uitgevoerd en is momenteel inderdaad verdwenen zullen even afwachten alvorens uforie te roepen toch bedankt, wordt vervolgd.
 
ik hoop het toch heel hartelijk bedankt en wordt zekers vervolgd, heb gisteren avond toch weer drie updates gehad van windows dus zullen even moeten afwachten wat het straks wordt bij het afsluiten.
 
moet helaas toch weer zeggen dat hij (de) drie updates steeds uitvoerd als ik de pc afsluit maar krijg geen melding dat de updates mislukt zijn???
 
Probeer even met eerst het volgende bestand te installeren
misschien helpt dit
en daarna de update opnieuw installeren
 

Bijlagen

  • KB955428_nl-NL.rar
    1.8 MB · Weergaven: 103
KB wissen

KB wissen

welk os gebruik je ?
bij vista eerst naar geïnstalleerde updates gaan en deze drie kb gaan wissen.
Bij XP dacht ik dat ze onder windows staan.
Dus gewoon kijken over welke kb het gaat en deze gaan wissen. herstarten en dan terug uw update gaan afhalen.
Normaal moet het zo gaan.
Bij het afhalen is er wat mislopen en daarom kan hij deze niet installen. Heb dit zelf al enkele keren zo gedaan na het zelfde te hebben meegemaakt.
 
welk os gebruik je ?
bij vista eerst naar geïnstalleerde updates gaan en deze drie kb gaan wissen.
Bij XP dacht ik dat ze onder windows staan.
Dus gewoon kijken over welke kb het gaat en deze gaan wissen. herstarten en dan terug uw update gaan afhalen.
Normaal moet het zo gaan.
Bij het afhalen is er wat mislopen en daarom kan hij deze niet installen. Heb dit zelf al enkele keren zo gedaan na het zelfde te hebben meegemaakt.

Mijn OS is XP Home en deze staan in de windowsmap maar vindt deze drie niet terug bij de geinstalleerde update zijn trouwens voor office 2007 bedoeld.
 
wel als die toch blijven komen , waarom de tweede optie nie gebruiken ???
in het pop-up scherm gewoon kiezen voor geavanceerd , daar aanvinken om de updates niet meer aan te bieden , je zegt dat ze voor office 2007 zijn wat je niet hebt ??
 
Herstellen van office 2007

Herstellen van office 2007

Ik vermoed dat het herstellen van office 2007 het enigste mogelijke zal worden om de updates binnen te halen. Je moet dan wel alle updates opnieuw installen.
Ook kan je de map temp. eens ledigen en dan eens proberen, of die ze nu wel installeerd.
 
wel als die toch blijven komen , waarom de tweede optie nie gebruiken ???
in het pop-up scherm gewoon kiezen voor geavanceerd , daar aanvinken om de updates niet meer aan te bieden , je zegt dat ze voor office 2007 zijn wat je niet hebt ??

heb office er wel opstaan, de updates zijn altijd goed gegaan tot deze laatste drie.
 
Ik vermoed dat het herstellen van office 2007 het enigste mogelijke zal worden om de updates binnen te halen. Je moet dan wel alle updates opnieuw installen.
Ook kan je de map temp. eens ledigen en dan eens proberen, of die ze nu wel installeerd.
bedoel je gewoon herstellen of is het beter om deze te verwijderen en daarna opnieuw te installeren???
 
herstellen van office

herstellen van office

Zou eerst proberen om gewoon te herstellen.
Kijk dan of die updates het willen doen. Als het dan nog niet lukt is het inderdaad alles eraf en herstarten. Ik kijk ook altijd eens in de C map of de map zelf verwijderd is. Zoniet verwijder ik die map ook . en dan pas doe ik een nieuwe installatie. Zo ben je zeker dat er geen restjes zijn blijven plakken die nadien roet in het eten strooien.
Hopelijk wekt een gewoon herstel voor u.
 
Iemand laten meekijken in je pc via 'pc anywhere', crossloop,VM-ware. Problemen op papier zetten verschilt met problemen ZIEN.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan