Status
Niet open voor verdere reacties.
probleem is momenteel weg maar moet nu even wachten tot de volgende updates van office of de problemen zich weer voordoen. Wordt zekers vervolgd.
 
en wat was de oplossing ?

en wat was de oplossing ?

En Reddevel, wat was de oplossing ? Kan altijd een hulp zijn voor iemand anders. In ieder geval blij dat het opgelost is.
 
zeg niet dat ik de oplossing heb, bij de laatste installatie heb ik gekozen voor geavanceerd de drie updates van office die steeds terug kwamen uitgevinkt en dan aangegeven dat hij deze niet meer moet aanbieden en nu maar hopen dat de volgende updates van office weer normaal lopen en dan kan ik zeggen dat het probleem is opgelost vandaar de vermelding "wordt vervolgd"
 
beste .... laat ons nog even verder gaan ..... maar dan dieper m a w in het register
uitvoeren - regedit - ok
h l machine - system - currentcontrolset - control - session manager - " pendingfilerenameoperations " -- als daar iets instaat zal je nooit deze update binnen halen .. moet dus leeg zijn , anders alles eruit verwijderen , herstarten van de pc en zien wat er gebeurt . Het kan ook zijn dat ' windows update agent 30 - x86.exe ' in de fout is gegaan :duimop: ;);)
 
beste .... laat ons nog even verder gaan ..... maar dan dieper m a w in het register
uitvoeren - regedit - ok
h l machine - system - currentcontrolset - control - session manager - " pendingfilerenameoperations " -- als daar iets instaat zal je nooit deze update binnen halen .. moet dus leeg zijn , anders alles eruit verwijderen , herstarten van de pc en zien wat er gebeurt . Het kan ook zijn dat ' windows update agent 30 - x86.exe ' in de fout is gegaan :duimop: ;);)

deze map of sleutel; " pendingfilerenameoperations " vindt ik nergens terug
 
als je die nie hebt mogelijks de waarde aan maken ( moet een dworp waarde zijn ) wie weet ?? waarde op 1 plaatsen ... anders kan ik je een bestandje geven waar ik zelf nie meer weet wat doen .... er zijn zoveel mogelijke mogelijkheden dat je er zot van word
 
enige tijd geleden heb ik hetzelfde voorgehad , na enkele dagen ging dat over en deed ie zijn updates terug zonder ergens iets te doen, hoop doet leven
 
beste Noel , als je iets gedaan hebt om van dit fenomeen verlost te zijn mag ik het weten ??? ben sinds een jaar hierover info aan het verzamelen enne wees gerust het is een ganse pak .... dus thx ?
 
ik heb niets gedaan, het heeft zichzelf opgelost denk ik aangezien alles nu perfect gaat
 
sinds ik de laatste keer geavanceerd de updates heb geinstalleerd krijg ik ze niet meer te zien maar moeten nu wel even wachten tot dat er nieuwe updates komen van windows en kijken wat er dan gebeurd.
 
kan je direct weten, ga naar start--alle programma's en bovenaan zie je Windows update, laat even lopen en als er zijn die niet herinstalleert worden kan je ook zien waarom
 
had gisteren office 2007 er af gegooid en opnieuw geinstalleerd en vandaag na het opstarten van de pc gelijk 17 updates van office waaronder SP1 maar weer drie updates die zich niet wilde installeren en ditmaal andere als die het weigerde in het begin van dit topic nl;

KB934393
KB946983
KB934391
 
@ reddevel .... kijk even naar de bijlage , kopieer die ( word binnen enkel dagen terug verwijderd !!!!!! ) , ik wens je veel geluk , als je uitleg nodig hebt geef maar een seintje ok ?? (y)
 

Bijlagen

  • update's.xls
    36 KB · Weergaven: 130
thanks ga het dit weekend allemaal eens uitproberen en laat iets weten als het achter de rug is of het geholpen heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan