Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Vanaf 29 juli zal een upgrade naar Windows 10 niet meer gratis zijn, maar 129 dollar kosten. Dat meldt Microsoft vrijdag. Het besturingssysteem van de Amerikaanse softwaregigant draait ondertussen al op 300 miljoen actieve toestellen.

Om de nieuwste Windows-versie snel te verspreiden, bood Microsoft tijdelijk een gratis update aan voor gebruikers van Windows 7, 8 en 8.1. Sneller dan ooit werd naar de nieuwste versie overgeschakeld, luidt het. Het bedrijf belooft bij de verjaardag van het systeem, op 29 juli, nog verschillende nieuwe innovaties te lanceren.
 
voor zover ik weet komt er na de "fall" update in september 2015 in Juli 2016 een nieuwe grote update "redstone" genaamd.
deze update zou in de zelfde grootte zijn als Windows 8.1 was voor Windows 8..
 
Blijf je toch altijd zitten met de vraag of er na die zomer update ook weer een nieuwe "iso" word vrijgegeven van Windows 10 "redstone" om e.v.t bij een nieuwe installatie daar gebruik van te kunnen maken, is daar al wat van bekend?.
 
wat me wel al is opgevallen is dat als je via de "Media Creation Tool" Windows 10 download daar de "Fall" update NIET bijzit , m.a.w. je al direct na de installatie van de gedownloade Windows 10 , je bij de updates die grote update moet downloaden en installeren...denk dat dit hetzelfde zal zijn voor de volgende update "redstone" : je zal Windows 10 kunnen downloaden ( mogelijks met de "fall" update inbegrepen) maar dan achteraf de update naar "redstone" moeten doen , dat is toch mijn ervaring ermee , ik kan mis zijn ook !
voor zover ik weet komt er ook nooit meer een andere versie van Windows : het zal Windows "10" blijven maar dan regelmatig grote "upgrades" , dus Windows 11 , 12 enz komen er NIET..
Mvg,
Arnold.
 
Om de nieuwste Windows-versie snel te verspreiden, bood Microsoft tijdelijk een gratis update aan voor gebruikers van Windows 7, 8 en 8.1. Sneller dan ooit werd naar de nieuwste versie overgeschakeld

Yep, het lijken wel allemaal Hollanders. Zodra het gratis is dan .......................................
 
Dag Arnold, laten we hopen dat dit niet het geval zal zijn en dat Microsoft een fatsoenlijke " Redstone iso" online plaatst die compleet is en niet de windows 10 die nu alle w10 gebruikers hebben geïnstalleerd als Upgrade.
Wij hebben als gebruikers Microsoft een plezier gedaan om over te stappen naar Windows 10 met de nodige update's dan zou het Microsoft sieren een complete "Windows Redstone" versie online te zetten, wetende dat er toch de nog nodige update's achteraf aankomen.
Als we straks een Windows 10 versie zouden willen gaan kopen neem ik aan dat we niet een kale versie kopen waar je na de installatie "Redstone" moet gaan downloaden met de benodigde update's dat zou tegek voor woorden worden, we leven toch niet meer in het XP tijdperk waar je na de installatie van XP nog eens sp1, sp2 en sp3 moest gaan downladen en installeren.
(Latere versies van XP stonden alle sevice packs op een installatie dvd)
De tijd zal het leren en wachten af wat ze ons gaan aanbieden een dezer weken/maanden, we blijven allert!!.
 
Dag "obelix"...
het is idd te hopen dat Microsoft zijn in te toekomst te downloaden versies aanpast...
ik heb ook "ergens" gelezen (ik lees hèèl veel ) dat sommige nwe upgrades of App's gratis zullen blijven maar er ook betalende gaan zijn..
afwachten is de boodschap.
Mvg,
Arnold.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan