Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt om dit uit te testen, zo worden we met z'n allen weer wat wijzer.

Als mijn simpele sorteer macro niet lukt kun je het helemaal vergeten dat het met de code die ik in jouw afbeelding zie staan wel gaat lukken.

Zoiets heeft nog een hele lange weg te gaan, misschien wel jaren en jaren of misschien zelfs nooit.

Jammer, wij kunnen je hier niet mee verder helpen.

De enige oplossing lijkt mij een Tablet dat onder Windows draait met Excel geïnstalleerd. Of een Netbookje of Laptop
 
pppffff, allemaal chinees voor mij zunne. Ben blij dat Lana het hier over neemt. Ik denk dat die Android toestellen gewoon niet genoeg rekenkracht hebben als ik dat zo begrijp. Of zie ik dat verkeerd? Een pc heeft snel 4GB RAM, een smartphone met 4GB RAM is een nieuwe high end toestel. Een processor van een pc is ook wel wat anders als een processor van een smartphone. Die zijn ook minder krachtig. Hoe veel GHz ze er ook achter plakken, ze halen nooit hetzelfde als hun grotere broers.

Dit heeft niet zo veel met rekenkracht te maken, tenzij het bepaalde scripts zijn die rekenkracht opeisen.
Dit heeft te maken dat in dit geval Android niet met VBA overweg kan. VBA is een script of programmeer taal die hier door Excel gebruikt wordt.
 
pppffff, allemaal chinees voor mij zunne. Ben blij dat Lana het hier over neemt. Ik denk dat die Android toestellen gewoon niet genoeg rekenkracht hebben als ik dat zo begrijp. Of zie ik dat verkeerd? Een pc heeft snel 4GB RAM, een smartphone met 4GB RAM is een nieuwe high end toestel. Een processor van een pc is ook wel wat anders als een processor van een smartphone. Die zijn ook minder krachtig. Hoe veel GHz ze er ook achter plakken, ze halen nooit hetzelfde als hun grotere broers.

Een pc van vroeger, met W 98 en Office 97, geheugen 64 MB, kon probleemloos overweg met VBA en Macro's. Zal dus weinig met geheugen te maken hebben...
 
VBA in Excel kan gebruik maken van verschillende Microsoft DLL in zen API, en doet dit ook (zoals date/time pickers etc). Android is geen Windows. Zelfs met Windows doorheen de jaren zijn er veel DLL's nietmeer meegeleverd of vervangen, nietmeer compatible, .... Laat staan dat een Android dit allemaal ondersteund. Verbaasd me geen haar dat dit spaak loopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan