windows 10 start niet meer na verjaardagsupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Hoi Qtex, zoals je weet zit ik ook verveelt met een probleem nu. Dat 3 maal opstarten zonder door starten geeft me dit
IMG_20160808_201320597.jpg
Klik ik dan op F8 krijg ik dit.

IMG_20160808_201336674.jpg

Wat kan ik nu doen?
Bedankt op voorhand.
 
denk er aan dat morgen de usb stick in de Aldi ligt !

*onderwijl is hier de Windows 10 build 14393.51 geupdated naar build 14393.67 en dit zonder ook maar iets te doen ...kreeg deze morgen een mail van Microsoft dat deze beschikbaar was ... voor de insiders ... doch geeft hij hier dus niet aan dat het om een preview gaat maar is hij gewoon geactiveerd ..

3474955c81-Ashampoo_Snap_2016.08.16_15h38m23s_003_.png
 
Net nog gekeken bij mij en die staat nog op 51 en dan manueel gecheckt of er updates waren en hij melde dat ik up to date ben. De 32BIT update zal iets later komen dan waarschijnlijk denk ik.
 
wederom werd er vandaag een update aangeboden en bekwam ik nu build versie 14393.82

3d997d12c5-Ashampoo_Snap_2016.08.17_05h19m57s_002_.png


***deze worden enkel aangeboden aan de insiders ...
wil jij deze ook bemachtigen dan kun je deze via de Microsoft catalog op te halen .... hier is de link naar deze catalogus *

noteer dat deze is voor build 14393.67
deze voor build 14393.82 staat nog niet vermeld in de catalogus ..
*enkel te openen via de IE11


3dd59ee59c-Ashampoo_Snap_2016.08.17_05h32m12s_003_.png

*gebruik je een 32 bit dien je de in het groen aangekleurde download toe te voegen aan het mandje ...
*eenmaal deze is toegevoegd aan het mandje kun je deze ook downloaden ..
*er word je gevraagd waar je deze wilt opslaan en eenmaal deze gedownload is dien je deze map te openen en dubbel klik je om deze update uit te voeren ....

**de laatste build versie kan je vanaf morgen wel op halen via de catalogus indien je in de catalogus zoekt op KB3176932
 
Beste Qtex,

Sinds de problemen hier en dan die herinstallatie van Win10 op mijn netbookje heb ik een klein probleempje.
In de taakbalk rechts heb ik mijn batterij staan en daarnaast staat mijn Wifi icoontje. Vroeger kon ik daar meteen zien of ik nu 1 bolletje had of volle bak Wifi. Sinds de update staat dit in de taakbalk constant op vollenbak wifi zogezegd. Als ik dan eens denk, man dat internet gaat traag en ik klik erop zie ik dat bv maar het bolletje en 1 streepje wifi bereik heb. Is dit sinds de update normaal, of is er iets mis? Vond het nog zo handig dat ik het meteen in mijn taakbalk kon zien, gezien de magere ontvangst van Wifi hier.
 
daar ikzelf geen draadloos internet gebruikt kan ik dit niet nagaan maar denk dat dit met een instelling of met een driver te maken heeft ... welke drivers jij diende te installeren werd je al meegedeeld in bericht 93
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan