Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier het zelfde. Ik ken helaas niks meer. Windows is niet meer op te starten .

Mocht iemand me kunnen helpn. Windows 8 start niet meer op. Via micrsoft window 8.1 gedownlad laad niet zodra ik klik any key to start from dvd. Scherm blijft zwart als ik op enter toets. Recovery van acer start niet meer op. Ben ten einde raaaf pfff

Moderator Notice: het is niet aanbevolen om je probleem in een andermans topic voor te leggen ik Qtex heb jouw je eigen topic gegeven , gelieve hier dan ook verder te gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste

de moderne pc's hebben in de bios een item: " secure boot" staan: deze moet je op disabled stellen om te kunnen opstarten van een dvd ( kan ook iets noemen zoals security etc..;)

Ook dat helpt dus niet. Staat op disable. Start pc opnieuw op. Druk op eentoets om starten van dvd, gaat vervolgens naar acer scherm, na 5 min gaat het rondje onder acer logo draaien en vervolens grijs / zwart scherm en doet niks meer.
 
Sorry ik ben echt een leek. Kan ik niet op 1 of andrre manier windows 7 er op zetten of formateren? Ik probeerde al met opstarten alt f10 voor herstel maar die werkt niet in eufi en al ik bij lergancy verander dan laad hij niet verder als ik alt f10 doe
Alt + F10 of Alt F11 al geprobeerd ,en voor de installatie is het beter booten van een dvd als je een schrijver hebt zoniet een externe schrijver van LG is zeer goed
dan op legacy zetten ,de dvd iso kan je hier afhalen in google bij een vriend ofzo Heidoc iso downloader kan je alle soorten versies van windows 7/8/8.1/10 afhalen
dan met power iso branden zo laag mogelijk dus 4X branden op een lege dvd dan eens booten zal wel gaan maar maak eerst een microsoft account aan terwijl
de computer is geactiveerd ,als je dan veranderd van windows vb:van 8.1 digitale licentie naar windows10 daar vul je dan ook je microsoft account in en is hij ook digitaal
geactiveerd
 
verander eerst in de bios je dvd-writer op de eerste plaats dit kan je in vele gevallen met de toetsen F5enF6 dan pas verander je naar legacy in de plaats van Uefi
dan f10 duwen ,save and exit normaal zou het moeten lukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan