Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier het zelfde. Ik ken helaas niks meer. Windows is niet meer op te starten .

Mocht iemand me kunnen helpn. Windows 8 start niet meer op. Via micrsoft window 8.1 gedownlad laad niet zodra ik klik any key to start from dvd. Scherm blijft zwart als ik op enter toets. Recovery van acer start niet meer op. Ben ten einde raaaf pfff

Moderator Notice: het is niet aanbevolen om je probleem in een andermans topic voor te leggen ik Qtex heb jouw je eigen topic gegeven , gelieve hier dan ook verder te gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je dient de F12 te gebruiken bij het opstarten om de bootmanager op te roepen ..van daaruit kun je dan selecteren met de pijltjes wat er dient gestart te worden ..
is je keuze gemaakt klik je op enter ..komt de bootmanager niet te voorschijn dan dien je in je bios "Main" deze optie aan te zetten
 
F12 werkt niet, aleen als legacy aan staat in bios.. dan kan ik dvd en usb selectten. Hij zegt met dvd stsrt op mt dvd pres any key. Op enter gedrukt, toen kwam acer logo op, en floep scherm ging naar zwart. Dvd laad niet door geen setup niks. Heb hem een hle dag en nacht aan gelaten, maar er gebeurde hele maal niks. Als ik de recovery cd of usb kies, zet hij geen bootmrg aanwezig en die staan er wel op.
 
als je in het bios scherm zijt dan zie je toch een menu boven aan ..
neem daar dus " Main " en vervolgens kun je volgens je handleiding daar dus wel de F12 optie aanzetten deze staat nu waarschijnlijk uit .
*kun je eens een andere dvd proberen bijvoorbeeld een WinPE..als deze dan opstart dan ligt het aan de dvd start echter ook deze niet op dan ligt het of aan je drive of aan de harde schijf
 
Windows 7 start in legacy op. Maar die slaat na laden van windows files ook zwart. F12 staat aan maar werkt niet in uefi en in lagency gaat hij niet dpor. Zat er aan te denken of de schijf te formateren maar in dos kom ik ook niet
 
welke opties zie jij tevens als je in je bios scherm bij "Boot " ga kijken ...
indien je wilt opstarten vanaf de dvd dan dient dus hier ook je drive als eerste te staan ..
 
in je handleiding word er nergens gesproken over een uefi bios of secure boot
*standaard kwam volgens de handleiding ook dit model tevens met de Windows 7 premium uit ...
 
Ik kan boot volgorde wijzigen. Dan kiest ik dvd boven in. Ik save en hij laad dvd met windows 8.1 . Dan vraagt hij wil je op starten van dvd. Ik druk op enter. Vervolgens komt na een tijdje acer scherm terug, rondje er onder gaat draaien en dan naar zwart scherm. Geen actie meer van dvd of hd.
Heb toch nu alles geprobeert.
 
ok het maakt niets uit welke Windows er nu aanwezig was bij aankoop ..
je krijgt dus de vraag of je verder wilt opstarten vanaf de dvd en hierbij klik je op enter ...nu zou ik graag hebben dat je de enter toets niet gebruikt maar eerder de spacebar en dit om te zien of er dan een verschil is.. want de vraag is eigenlijk druk op een toets indien je vanaf de dvd wenst op te starten ..m.a.w. eender welke toets is dus goed ....indien het dan blijkt dat ook dit je niet verder helpt dan zou je er eigenlijk al een ps/2 toetsenbord moeten bijnemen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan