Status
Niet open voor verdere reacties.
K

karel

Gast
hoe kan ik in vista de opstartprogramma's vinden ,hoe kan ik bvb zoals bij XP "msconfig" vinden? bij XP was dit uitvoren en dan typ je msconfig ....
 
hoe kan ik in vista de opstartprogramma's vinden ,hoe kan ik bvb zoals bij XP "msconfig" vinden? bij XP was dit uitvoren en dan typ je msconfig ....


Start=>alle programma's=>bureau accessoires=>uitvoeren=>msconfig op de oude manier nu in Vista
 
hoe kan ik in vista de opstartprogramma's vinden ,hoe kan ik bvb zoals bij XP "msconfig" vinden? bij XP was dit uitvoren en dan typ je msconfig ....
Als je bij Vista ook de mogelijkheid wilt weergeven om uitvoeren... weer te geven zoals bij Windows XP. ;)

Rechtsklikken op de taakbalk --> tabblad 'Menu Start' --> kies dan 'Aanpassen' bovenaan --> een beetje naar beneden scrollen, net onder de opties voor het configuratiescherm. Hier zet je een vinkje voor De opdracht Uitvoeren weergeven. Nu staat dit dus weer bij het start-menu.

Of gewoon op de Windows-toets + R indrukken. :)
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan