Status
Niet open voor verdere reacties.
MD85081 heet dat ding.Dell D830 W7 32 bit ,vermoedelijk Vista drivers.
Ik stop met dolen op Google.Waarom is nu een webcam abnormaal moeilijk om er een driver voor te vinden.Moet die van Dell,Medion,Microsoft of van mijn Nvidea driver zijn.?
Bij Skype heb ik even mezelf gezien voor een profielfoto.Voor de rest werkt dat niet.Nooit 1 Skype-gesprek gedaan.Dus Skype krijgt die webcam in werking.
 
chipset vind de verkenner niet.
Webeye doet het al niet meer.Mss is de driver mijn eigendom niet zodat hij terug gehaald kan worden.
Schone liedjes duren niet lang.Ik doe nog wat moeite.Till friday en dan gaat hij naar 't stort(container voor Afrika).
Vreemd is steeds die 3% of 11% bij Winzip.Is dat geen volledige download mss?
Iets wringt keihard.
 
glazen_bol_lucht.jpg

hobbyman, ik heb hier geen glazen bol bij mij staan om te zien welke drivers er nog ontbreken.
Ga naar apparaatbeheer
Apparaten waar een geel rondje met vraagteken staat , betekent apparaat waarvan geen stuurprogramma's geïnstalleerd zijn.
Bij een geel rondje met uitroepteken betekent, verkeerde stuurprogramma's
Bij een geel driehoekje met uitroepteken , betekent defect apparaat .

attachment.php


En om te controleren of je over de laatste stuurprogramma's beschikt , klik je op bijwerken.
worden er nieuwere stuurprogramma's gevonden voor het apparaat zul je hiervan een melding te zien krijgen met de vraag of je ze wilt installeren.
In het andere geval krijg je te lezen dat je over de laatste stuurprogramma's beschikt.
 
Ergens spookt het hier.Mijn Wondershare Video Editor verdwijnt steeds.Nu hij terug geinstalleerd is werkt hij traag,gebrekkig.
Usb camera werkt momenteel maar blijft aanstaan.
Is dat een gevecht met DriverEasy en die van Dell ?
usb camera.jpg
 
Ik durf niet verder wat downloaden.Mijn maat (it) moet het maar eens nazien.
Die heeft geen prog's nodig om mijn laptop na te zien,hij gaat rechtstreeks naar de keys.Is ook met ca 10 vensters tegelijk bezig. 'k Zal weer tegen mijn ... krijgen omdat ik wat geprobeerd heb.
Dus webcam blijft aan als ik die opgezet heb bij Wondershare Video Editor.Enkel een her/stop- start zet de webcam uit.
 
Als onbekende in Pc wik ik mijn woorden steeds tweemaal.Als boer of onwetend 2 X op iets klikken kan al problemen geven.
{36fc9e60-c465-11cf-8056-444553540000}\0021
Dit ploeterde ik boven bij die usb met geel driehoek en uitroepteken.Je gaat dan op zoek en 't is van kaske naar de muur.
Ik kaart het nog wel aan als de vriend komt met zijn Mustang(ik doe iets voor hem/hij doet iets voor mij)
 
Die maakt software voor laptops voor banken in de oostbloklanden.We zaten samen in de les autotechnieken(3 j )
Zoals je weet wordt een auto uitgelezen.Buitenstaanders lucht men niet.Ik heb er gewerkt ,hij is wat onbehulpzaam in mekaniek.
 
Post-installatie-instructies heb ik uitgeprint.
Morgen doe ik verder.Als dat maar goed gaat.
Moet ik evtl de apparaten van mijn vriend eerst verwijderen ?
(Een installatie cd van Xubuntu ligt naast mij)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan