Status
Niet open voor verdere reacties.
MD85081 heet dat ding.Dell D830 W7 32 bit ,vermoedelijk Vista drivers.
Ik stop met dolen op Google.Waarom is nu een webcam abnormaal moeilijk om er een driver voor te vinden.Moet die van Dell,Medion,Microsoft of van mijn Nvidea driver zijn.?
Bij Skype heb ik even mezelf gezien voor een profielfoto.Voor de rest werkt dat niet.Nooit 1 Skype-gesprek gedaan.Dus Skype krijgt die webcam in werking.
 
Opdrachten in de terminal uitvoeren in Linux is niet hetzelfde als aanpassingen doen in het register.
Maak eerst voor alle zekerheid een backup van het register, moest je iets verkeerds doen kun je hiermee het register terugzetten.
Stap 2: Voeg de waarde ForceHCResetOnResume toe voor de USB Universal Host Controller

Ga naar start en type in het zoekvenster regedit
De register editor word geopend
Klik bovenaan op bewerken > zoeken
Zorg dat alle vinkjes aangevinkt zijn.
Zoeken naar : {36fc9e60-c465-11cf-8056-444553540000}
Het register word doorzocht.

Opmerking Viercijferig nummer is de registersubsleutel die de specifieke USB Universal Host Controller vertegenwoordigt. De subsleutel kan er bijvoorbeeld als volgt uitzien:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{36FC9E60-C465-11CF-8056-444553540000}\0000 : bij jou moet het 0021 zijn
Open het menu Bewerken, wijs de optie Nieuw aan en klik op DWORD-waarde.
Typ ForceHCResetOnResume als de naam van de nieuwe DWORD-waarde en druk op Enter.
Klik met de rechtermuisknop op ForceHCResetOnResume en klik op Wijzigen.
Typ 1 in het vak Waardegegevens en klik op OK.
Sluit de Register-editor af.
Start de computer opnieuw op.
 

Bijlagen

  • register.jpg
    register.jpg
    72.2 KB · Weergaven: 124
Via Bestand ( linksboven) en dan Exporteren zijn registerinstellingen te backuppen en via importeren weer terug te zetten.
Ook kun je dubbelklikken op een registerbestand dat gebackupped is. Hierna wordt dit registerbestand ( eigenlijk registerwaarde ) aan het register toegevoegd.
 
Een tijdje bezig geweest met FixIt. Die ballon gaat niet op.
Dan maar de handmatige methode.0000 veranderen naar 0021 pakt hij niet aan(enter) .Volgende stap van DWORD-waarde gaat.
Bij herstart zie ik de gele driehoek nog steeds staan bij onbekend apparaat.
regedit.jpg
 
Die maakt software voor laptops voor banken in de oostbloklanden.We zaten samen in de les autotechnieken(3 j )
Zoals je weet wordt een auto uitgelezen.Buitenstaanders lucht men niet.Ik heb er gewerkt ,hij is wat onbehulpzaam in mekaniek.

Die Mustang is dus een auto, nu ben ik mee. Ik dacht aan het merk van jeansbroeken, vandaar mijn opmerking.

Ga eens via de link naar de site van Intel: welke updates zijn er beschikbaar voor jouw systeem? Intel® Driver Update Utility

Wat leverde deze suggestie op ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan