Status
Niet open voor verdere reacties.
MD85081 heet dat ding.Dell D830 W7 32 bit ,vermoedelijk Vista drivers.
Ik stop met dolen op Google.Waarom is nu een webcam abnormaal moeilijk om er een driver voor te vinden.Moet die van Dell,Medion,Microsoft of van mijn Nvidea driver zijn.?
Bij Skype heb ik even mezelf gezien voor een profielfoto.Voor de rest werkt dat niet.Nooit 1 Skype-gesprek gedaan.Dus Skype krijgt die webcam in werking.
 
Als er geen drivers bestaan, dan zijn ze er niet en zullen er ook nooit komen.

In dat geval is het de enige oplossing om een oude besturing in dual boot of een andere / oude pc te draaien. Of nieuwe hardware aan te schaffen waarvan wel drivers voor de gebruikte besturing aanwezig zijn.
 
MSN 50025386 staat op een sticker op de usb. Wordt ook niet herkend.
Straks een knal met de hamer erop.Al die sites met hun drivers zijn een straatje zonder eind.

In #6 staat een geel driehoekje met uitroepteken.
Als deze ook niet herkend word heeft het niets te maken met de webcam of stuurprogramma's voor de webcam, maar met een defecte USB poort.
 
Bij Rainbow staan foto's van webcams.Webey EAN 8436007493934 noemt de mijne.Die driver heeft zich geinstalleerd als USB camera bij apparaten en printers.
Op de taakbalk heb ik nu ook een symbooltje.Enkel exit staat in 't zwart.
Ik weet dat er een rood ledje aangaat als de webcam aanstaat.Wanneer ?
 
Dat hier is toch je webcam : MEDION® Webcam (MD85081) MEDIONshop UK | MEDION® Webcam (MD85081)
Ik had hier ook al gezocht bij service maar er is niets beschikbaar. Als je de prijs bekijkt van omgerekend 8 euro dat hij waard is zou je kunnen overwegen om een nieuwe te kopen.
Als je er een nodig hebt die direct werkt en in dezelfde prijs klasse en voldoende ondersteuning lijkt dit me een goed alternatief.
Trust.com - Primo Webcam
Trust.com - Primo Webcam
 
De Dell Latitude D830 is op de markt gekomen met XP als besturingssysteem, nadien met Vista. Werden bij het installeren van je Windows 7 ook alle noodzakelijke drivers geïnstalleerd op deze laptop, te beginnen met de chipset ?
 
Hier hangt een sticker op van Vista.Er staat momenteel W7 32 bit op die geregistreerd is.Alhoewel ik ben wat voorzichtiger geworden met wat ik download.
Zoveel mogelijk gebruik ik van MS zelf.Geen onnodige muziekdraaiers zodat je OS goed blijft draaien.
Camera usb.jpg
 
computerman , in #24 laat je een afbeelding zien van een samengesteld USB apparaat.
Wat is een samengesteld USB apparaat.

usb.JPG

Vind je terug in configuratiescherm > Apparaatbeheer > Univeral Serial-Bus controllers
Klik vooraan op het pijltje om open te vouwen.
Zie je daar ook een geel driehoekje met zwart uitroepteken?
 
Wow,bedankt mannen.Ik zie mezelf bij record en 't rood ledje r brandt dan ook.
Ik heb een gekochte Wondershare Video Editor.Ik moest die eerst terug downloaden.Mss stuk door wat opruiming.
Wie had dat gedacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan