Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb een iso gebrand van redo backup om zo een image te maken van mijn OS
Nu wil de cd niet opstarten vanaf de cd rom ook niet met de f8 of f12 in te drukken tijdens het opstarten zoals ze op de site van redo backup zeggen.
Ik ben in de bios gaan kijken naar de optie boot en ik zie nergens de mogelijkheid om die opstart volgorde te veranderen,
er staat niet zoals in de meeste bios van pc's, change boot van hdd naar cd of usb enz
het is wel een ssd schijf die erin zit van 250 gig, heeft dit er iets mee te maken misschien?
Er staat wel een optie create new path, moet je dan zelf uw opstarten gaan aanmaken en hoe noem ik het path
ik heb een laptop asus X750LN-FAST250-TY020H-BE

alvast bedankt,

groetjes

ed
 
je spreekt over de crusor maar dien jij deze niet te selecteren met de pijltjes of met de + /- teken !


Ashampoo_Snap_2015.11.30_14h13m56s_007_.png
 
ik heb het omgekeerd gedaan, eerst secure boot op disabled gezet en dan CSM op enabled en het werkte,
ik heb wel op voorhand adw cleaner laten lopen en dit verwijderd

Folder Found : C:\Program Files (x86)\eSupport.com
Folder Found : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Free Registry Cleaner
Folder Found : C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\eSupport.com
Folder Found : C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\Windo ws\Start Menu\Programs\Free Registry Cleaner
Key Found : HKCU\Software\Conduit
Key Found : HKCU\Software\eSupport.com
Key Found : [x64] HKCU\Software\Conduit
Key Found : [x64] HKCU\Software\eSupport.com

ligt het nu aan het opkuisen met adw of het omgekeerd werken het is me toch gelukt, alleen het maken van de back up met redo bacup liep niet zoals verwacht, ik had een map aangemaakt op een EHD met een naam, die geselecteerd tijdens het doorlopen van het programma redo-backup maar, alle image bestandjes stonden los op mijn EHD, dit in tegenstelling als je met acronis werkt daar staat alles in een map

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan