Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik probeer al een tijdje om deze tablet met windows te herstarten met hard reset, maar vind tot nu toe niet de juiste settings. Alle filmpjes op internet geven mij de info voor android en dat is blijkbaar niet hetzelfde.
Via het menu dat bekomen wordt door aan/uit en volume+ en daarna volume- geen recovery setting gevonden.
kan iemand hierbij helpen aub?
 
IMG_20151129_190713.jpg
 
bij nader inzien heb jij dan eerder de MEDION AKOYA E1234T (MD 99400) A-BE Tablet MSN: 30017754...
wel indien zo is daar geen handleiding over te vinden ....en een reset zou helaas betekenen dat er dus een ander besturingssysteem er opgezet dient te worden !
**klik verder op stuurprogramma of neem contact op met de support ...over dit tablet is er op het net nog niets te vinden betreffende een hard reset !

Bedankt Qtek voor alle hulp. Ik vrees dat ik het dan voorlopig hierbij zal moeten laten.
 
je heb 3 jaar garantie op deze in de Aldi aangekochte Medion tablet ....
zoals ik eerder al vermelde is een reset enkel door de herstel dienst te klaren omdat er nergens ook maar iets vermeld word betreffende een reset .... er word enkel aangegeven dat je het besturingssysteem kunt vernieuwen van uit Windows zelf ...
in dien er de optie is om een toetsenbord aan te sluiten bedraad of draadloos dan kun je ook buiten Windows om een herstel doen vermits de f11 toets .

**wat is eigenlijk het probleem met dit tablet ?
start deze nog op !
wel in dat geval kun je dus dan ook de Windows herstellen naar de fabrieksinstellingen !
 
Probleem met de tablet is dat er een maar 1 user is aangemaakt en dat die onmogelijk nog de code kan ingeven. Tot nu toe nog geen enkele methode gevonden om dit te omzeilen. Bij de android tablet was dit geen probleem en heeft de factory reset het toestel terug vrij gegeven.
Dus samengevat, ja het toestel start nog op maar ik geraak niet aan een mogelijkheid om door te starten en de juiste menu's te gebruiken. Eventueel opsturen en eventueel naar hun hersteldienst doen, maar wou het graag oplossen zonder te moeten opsturen.
 
ik kan je geen oplossing geven aangezien er niets te vinden is ...
de enige oplossing is om dit tablet te gebruiken met het toetsenbord om vervolgens de reset te kunnen starten ...
heb jij dit toetsenbord niet in je bezit dan denk ik hier eerder aan het onrechtmatig toe-eigenen van een andermans Tablet .


**je vermeld nu dat dit toetsenbord er niet bijgekocht werd ....dan nog kun je dit als nog aankopen.
 
Bedankt om mee te denken gedurende het hele proces, jammer van de verdachtmaking....
De tablet is aangekocht in April 2015 en is toen blijkbaar gekocht zonder toetsenbord... (tenminste die staat niet op de doos, nog ergens een vermelding in de documentatie).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan