Status
Niet open voor verdere reacties.
geachte dames heren van het forum. ik heb de laatste weken alleen maar problemen met outlook. kreeg van microsoft meldingen van dat ik mijn account opnieuw instellen moest met nieuw wachtwoord en zo voort heb ik ook gedaan, minstens 4 maal ging het weer paar dagen goed nu is het weer zo krijg geen mail meer binnen. ook geen melding van microsoft dat mijn acount gehackt zou zijn. ga ik via google naar msn en klik daar outlook aan, dan is daar wel mijn mail aangekomen. maar de gewone weg via edge of hoe die heet komt mijn mail niet aan. is al weken zo. iemand die weet wat er mischien fout zit hier bij mij. zou het zelf niet weten na weken meldingen krijgen dat je gehackt bent. dank u.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo theeke1 bedankt voor de reactie. ik heb malware bytes laten lopen maar blijft het zelfde geen mail. wat me ook nu nog opgevallen is dat mijn mails die ik bewaar in de mappen en in het archief ook verdwenen zijn allemaal weg.
 
en heb je al geprobeerd systeem herstel te doen toen nog alles goed liep.of windows repair doen.of je hebt per ongeluk iets verwijderd of weg gegooid .heb ik zelf ook al een keer gehad per ongeluk was ook alles kwijt zoals alle adressen
gr theeke
 
hallo theeke1 dat systeemherstel heb eerder ook al gedaan, ok dan was het ok paar dagen. dan begon het weer met de meldingen van microsoft. weer nieuw wachtwoord enz enz . maar ok heb nu weer systeemherstel gedaan maar krijg nog geen mail binnen, wel zijn mijn links die ik in het archief had gezet weer terug, en die ik in de mappen had gezet ook. maar geen mails, als ik via google naar msn ga dan outlook dan zijn er ook mails binnen gekomen. maar ga ik via edge of wat het ook voor ding is????? niets.
 
mitch kan je eens wat meer uitleg geven over :
1. welk besturingssysteem gebruik je : windows 7 , 8.1 of 10 ?
2. met welk e-mailprogramma werk je : outlook.com via website , office outlook , ............... ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan