Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, sinds vandaag problemen om outlook te openen.
"Verbinding is niet beveiligd" , zowel bij Firefox als Chrome.
Ligt dat nu bij mij of bij Outlook zelf?

Bedankt,
Willy
 
Ik ben nu geraakt tot hier ice_screenshot_20170219-193721.jpg. Verder durf ik nu niet te gaan.

Maar dat had ik in antwoord #46 gezegd hoe en waar je dit kunt vinden: probleem met outlook!
 
Daar is geen durven aan, ik gebruik hier al vele jaren de nameserver van Google en niet die van mijn ISP.
Beiden hoeft natuurlijk niet, je kunt hem ook op automatisch laten staan.

Maar ik zie in jouw afbeelding het verkeerde protocol IPv6 , je moet IPv4 hebben. 6 wordt voor zover ik weet nog niet gebruikt.

Selecteer het keuze rondje "De volgende DNS serveradressen gebruiken. Je ziet dan al wat puntje ingevuld dat je bij IPv6 niet ziet omdat een v6 adres veel langer kan zijn. Hier moet je dus het juiste IP adres invullen.

Bij mij staat dit op:

Voorkeur DNS Server 8.8.8.8
Alternatieve DNS Server 8.8.4.4

image25.png
 
Ik heb het probleem op mijn manier opgelost. Als ik de melding krijg dat het onveilig is, klik ik meteen op cirkelvormige pijl naast de url-balk en dan zit ik meteen goed.
Iedereen bedankt voor jullie geduld om mij te helpen.

Daar is geen durven aan, ik gebruik hier al vele jaren de nameserver van Google en niet die van mijn ISP.
Beiden hoeft natuurlijk niet, je kunt hem ook op automatisch laten staan.

Maar ik zie in jouw afbeelding het verkeerde protocol IPv6 , je moet IPv4 hebben. 6 wordt voor zover ik weet nog niet gebruikt.

Selecteer het keuze rondje "De volgende DNS serveradressen gebruiken. Je ziet dan al wat puntje ingevuld dat je bij IPv6 niet ziet omdat een v6 adres veel langer kan zijn. Hier moet je dus het juiste IP adres invullen.

Bij mij staat dit op:

Voorkeur DNS Server 8.8.8.8
Alternatieve DNS Server 8.8.4.4

image25.png
 
Ik heb geen enkele wijziging aangebracht en heb nu reeds een week geen enkel probleem meer. Dus zal het niet aan onze laptop of pc liggen, maar wel aan Microsoft zelf.

Ik heb het probleem op mijn manier opgelost. Als ik de melding krijg dat het onveilig is, klik ik meteen op cirkelvormige pijl naast de url-balk en dan zit ik meteen goed.
Iedereen bedankt voor jullie geduld om mij te helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan