Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, sinds vandaag problemen om outlook te openen.
"Verbinding is niet beveiligd" , zowel bij Firefox als Chrome.
Ligt dat nu bij mij of bij Outlook zelf?

Bedankt,
Willy
 
Adapterinstellingen wijzigen
Rechtermuisklik op de adapter die je gebruikt en dan eigenschappen.
Internet protocol versie 4 (TCP IPv4)
Eigenschappen.
Hierna kun je het nameserver adres aanpassen.
 
Ja, ik vind dit raar dat dit problmeem zomaar is opgekomen en ik zie dat der toch wel weinig mensen zijn die hun beklag doen. Ik vind het echt zielig van Microsoft. WindowsLiveMail was 1.000 maal beter en betrouwbaarder.
Outlook werkt niet meer zoals ik al heb vermeld het is en blijft nu een onbeveiligde site.
Je kunt de melding van Radar en andere negeren met gevaar dat je een of andere virus binnen haalt.
 
Alvorens jullie al deze aangeboden oplossingen gaat uitvoeren,mensen zou ik jullie willen vragen of jullie we over de recentste updates beschikken ,zowel van jullie browser als van windows zelf.
Internet Explorer al geprobeerd ?
Werkt ook nog steeds in windows 10.
In de menubalk van jullie browser staat er als laatste in de rij :'help'.
Wanneer je daar op klikt zie je de versie van jullie browser.
Dit moet in windows 10 zeker versie 11 zijn !
Ook via De nieuwe Edge .
Of laat uw computer zoeken naar updates.
ik heb deze foutmelding ook eens gekregen en dat lag dus wel degelijk aan de versie van mijn browser.
Nadat ik deze had geüpdatet waren alle problemen opgelost.
Mvg. Erwtje911
 
@bernard lees eens het bericht eerder geplaatst door Skippy opnieuw waar hij dus reageerde op een bericht dat nog eerder geplaatst werd door Erwtje911
het komt erop neer dat Skippy heel duidelijk weet dat niet de IE10 standaard aanwezig is in de Windows 10 maar wel de IE11 terwijl Erwtje911 er van uit ging dat IE10 aanwezig zou zijn in de Windows 10
 
Ik weet echt geen raad meer. Ik weet niet waar ik dit moet vinden.
Ik zal veranderen van browser en hoop dat op deze manier het probleem zal opgelost zijn. Toch bedankt voor de vele moeite die jullie allen hebt gedaan.

Maar heb je nu al eens geprobeerd het DNS adres aan te passen ? Dragon gaf hier een goede mogelijkheid om dit probleem te elimineren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan