Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, sinds vandaag problemen om outlook te openen.
"Verbinding is niet beveiligd" , zowel bij Firefox als Chrome.
Ligt dat nu bij mij of bij Outlook zelf?

Bedankt,
Willy
 
de foutmelding die je krijgt zou deze moeten zijn dus ... zie onderstaande afbeelding ..
Ashampoo_Snap_2017.02.15_16h00m03s_001_.jpg

er is een beveiligingsprobleem en een mogelijke oplossing ( niet aanbevolen )
je dient in het menu van Firefox bij opties >beveiliging te zijn en een uitzondering toe te voegen betreffende de url van outlook.. Outlook.com - Microsoft free personal email
Ashampoo_Snap_2017.02.15_16h10m17s_003_.jpg

in chrome heb ik hier geen problemen ontdekt met het aanmelden op eerder genoemde site van outlook...
betreffende de chrome browser zou ik je aanbevelen deze eens te resetten naar de standaard instellingen .
 
Ja Qtex, dit is wel degelijk deze melding hoor. De fout ligt niet Firefox, daar ik er soms dagen geen last van heb en dan zou het gebeuren dat ik het 2 of 3 maal daags heb.ice_screenshot_20170216-091746.jpg

de foutmelding die je krijgt zou deze moeten zijn dus ... zie onderstaande afbeelding ..
Bekijk bijlage 18064

er is een beveiligingsprobleem en een mogelijke oplossing ( niet aanbevolen )
je dient in het menu van Firefox bij opties >beveiliging te zijn en een uitzondering toe te voegen betreffende de url van outlook.. Outlook.com - Microsoft free personal email
Bekijk bijlage 18063

in chrome heb ik hier geen problemen ontdekt met het aanmelden op eerder genoemde site van outlook...
betreffende de chrome browser zou ik je aanbevelen deze eens te resetten naar de standaard instellingen .
 
heb je dan een uitzondering toegevoegd zoals beschreven ..
eerder kon ik ook niet op de betreffende site ...hoe denk jij dat ik anders aan de afbeelding gekomen ben betreffende de foutmelding ...
nadat ik de uitzondering heb toegevoegd kon ik er wel op .zowel met Firefox als met chrome
 
Hoe komt het dan dat het verschillende malen lukt en dan weer alles ok is zonder wijzigingen aan te brengen? Het kan zelfs gebeuren dat het een paar dagen ok is daarna weer hetzelfde probleem. Dus zal dit waarschijnlijk niets te maken hebben met Firefox, maar ik zal toch eens doen wat je voorstelt.
Groetjes.

heb je dan een uitzondering toegevoegd zoals beschreven ..
eerder kon ik ook niet op de betreffende site ...hoe denk jij dat ik anders aan de afbeelding gekomen ben betreffende de foutmelding ...
nadat ik de uitzondering heb toegevoegd kon ik er wel op .zowel met Firefox als met chrome
 
zoals eerder al vermeld heeft dit alles met een beveiligings certificaat te maken ...voeg je deze uitzondering toe word daar niet meer om gevraagd door Firefox of door Crhome.
 
Qtex, ik heb nu die uitzondering gemaakt en zal zien vandaag, og morgen, of overmorgen wat het resultaat kan zijn.
Bedankt voor de hulp.

zoals eerder al vermeld heeft dit alles met een beveiligings certificaat te maken ...voeg je deze uitzondering toe word daar niet meer om gevraagd door Firefox of door Crhome.
 
Qtex, zoals ik wel vermoedde had het niets te maken met die uitzondering toe te voegen! Het is weer van hetzelfde probleem. Dus ligt wel degelijk de fout bij Microsoft.

zoals eerder al vermeld heeft dit alles met een beveiligings certificaat te maken ...voeg je deze uitzondering toe word daar niet meer om gevraagd door Firefox of door Crhome.
 
Dan moet jij telkens geluk hebben dat je de goede periode treft dat alles ok is. Hoe verklaar je dan dat ik geregeld telefoontjes van mensen ontvang met de vraag wat er aan de hand is outlook? Ik stel het zelfs vast mij die mensen met mijn eigen ogen. Deze namiddag zat ik in eel lokaal waar mensen met computerproblemen langs kunnezn komen en daar stelde ik ook hetzelfde probleem vast. Dit probleem duurt reeds meer dan een week bij velen.

straffe toebak dan want hier zijn er geen problemen met de browsers die jij genoemd heb ... hoe verklaar je dat !
 
en voor de rest werken die pc's probleemloos ..m.a.w. er doen géén andere merkwaardigheden voor !
@ starmaker er is toch géén andere mogelijkheid dan de online versie te gebruiken ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan