windows 10 start niet meer na verjaardagsupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Hoi Qtex, zoals je weet zit ik ook verveelt met een probleem nu. Dat 3 maal opstarten zonder door starten geeft me dit
IMG_20160808_201320597.jpg
Klik ik dan op F8 krijg ik dit.

IMG_20160808_201336674.jpg

Wat kan ik nu doen?
Bedankt op voorhand.
 
Niet opgeven en luisteren naar de wijze raad van Qtex.

dat klink mooi maar dat bedoelde ik niet ...
ik had het eerder over het feit dat jij iets te onbezonnen was betreffende het opruimen van bestanden ... hopelijk weet je nu wat daar de gevolgen van zijn en weet je nu wat er dient te gebeuren om alles weer werkende te krijgen ...m.a.w. een goede backup is goud waard !
 
een backup dien je extern te bewaren ...

Ik heb gisteren avond dan nog een nieuwe USB stick gevraagd aan mijn vrouw om mijn backup op te kunnen maken. Maar vandaag was er dan hier een andere ramp gebeurd, Maar dit had nu niets met computers te maken. Eigenlijk 2 rampen. ik heb de microgolf oven moeten repareren, die werkt wel weer maar de deur sluit wel niet meer voor de volle 100%, mijn vrouw heeft die een beetje te hard toe geslagen toen ze boos was op de kids en nu is dat mechanisme stuk, maar die wilde toen niet meer warmen, wel draaien. Ik heb een mechanische overbrugging gedaan en nu draait en warmt hij terug. maar de deur sluit niet meer voor de volle 100%. Nu ja hij werkt weer en kunnen op ons gemak uit kijken voor een nieuwe. Dan een stinkend zaakje gehad ook. het syfonputje was verstopt en liep over, heb dat putje ook moeten uitkuisen. Dus dit is ook weer achter de rug. Nu bezig met de programma's die op mijn netbooje stonden er terug op te zetten en zo. Maar ik ben heel blij dat ik mijn netbookje weer op schoot kan nemen. Dit allemaal dankzij de enorm grote hulp van Qtex, zonder zijn hulp was het mij helemaal niet gelukt.
 
wat een lof betuiging weer ...

hoe groot is dan de usb stick aangezien een verse instal zonder de extra zelf geinstalleerd programma's toch wel aan een 13gb zal komen ...

een overbruging op de microgolf kan tot een intrekking van je brandverzekering komen indien men pech heeft dat deze de veroorzaker is van een huisbrand !
**ik hoop dat dit nooit gebeurd .

dat de syfon verstopt heeft waarschijnlijk een grotere oorzaak ... ben je er met de tuinslang door geweest !
 
Een USB stick heb ik nog niet. Ik had eigenlijk aan eentje van 8GB gedacht. Maar ik weet het eigenlijk niet zo zeker hoeveel ik nodig heb voor een backup. Mijn vrouw heeft net de microgolf oven terug onklaar gemaakt. Ze heeft per ongeluk op de deur open knop gedrukt, die deed het al heel de tijd niet en nu 1 keer weer wel, die overbrugging wat een stukje plastiek is, is verschoven of er weer uit. Dus ik kan of opnieuw beginnen of ik laat het zo en we kijken meteen voor een nieuwe. maar als ik het terug herstel, kan ik het zo om de paar keer gebruiken misschien wel weer moeten opnieuw doen, als er er nooit aan denkt om die knop niet meer te gebruiken.
Die syfon put moet ik om de zoveel tijd uit kuisen. Wat er juist niet goed is weet ik niet. Maar die put koekt dicht en dan loopt het niet meer weg en moet ik hem schoon maken, stinkend zaakje, maar uitkuisen is de enige mogelijkheid.
 
als er gesproken word over een overbruging dan denkt men eerder aan een stroom overbruging !
dit is dus niet het geval !
wat betreft de afvoer denk ik eerder dat je septische put vol is en daar door dat de afvoer verstopt .

een usb stick van 8 gb is zeker niet voldoende voor een systeem backup !
 
als er gesproken word over een overbruging dan denkt men eerder aan een stroom overbruging !
dit is dus niet het geval !
wat betreft de afvoer denk ik eerder dat je septische put vol is en daar door dat de afvoer verstopt .

een usb stick van 8 gb is zeker niet voldoende voor een systeem backup !

nee het is een mechanische overbrugging.
Een septische put hebben wij hier niet en was niet van de WC, maar van lavabo's, wasmachine, afwasmachine, douche enzoverder.
Ha, ik ga dan vragen dat ze een grotere USB stick koopt als 8GB, ik zit nu aan bijna 15GB zie ik. Dus ik ga toch minimum 16GB nodig hebben vrees ik, meer zal gewenst zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan